Gå til innhold

F**** Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig bare behov for en skikkelig utblåsning.

Matchet med en på Tinder. Tilsynelatende en flott mann. Snill, oppegående etc. Bor i nabokommuner, så altså ganske nærme hverandre. Han er herfra, jeg innflytter fra en annen del av landet.

Møttes fem ganger i løpet av en uke. Superhyggelig. Ble alt fra kaffedate til middag med vin og overnatting. Det siste han sa før vi dro fra hverandre sist var et litt spørrende- vi ses vel igjen? Klart det svarte jeg. Dette er en uke siden, og vi har hatt kontakt på Snap. Det har bare blitt til at det er kommunikasjonskanaler vår. Nå har vi beggebarna vi har fra tidligere forhold, og møtes naturlig nok ikke. Har hatt en litt rar følelse, og har stalket han på Some. Der finner jeg ut at han bor et helt annet sted i landet, og er gift!!! Til meg sa han at han hadde vært singel et år. Fortalt detaljert om hvor han bor, og hvor eksen bor. Det er jo tydeligvis bare løgn. Er så utrolig skuffet, og sint. Hva feiler det folk?! Hvordan kan man lure og lyve på den måten?? Skjønner det bare ikke. Han har i tillegg løyet om alderen sin. 

Har ikke fortalt han hva jeg har funnet ut, og er veldig usikker på hva jeg har gjøre videre...

Så j*** lei dating og Tinder🤮

Anonymkode: 96910...b8e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det var jo sikkert Tinder som fikk ham til å gjøre det? 

Anonymkode: 0c8c0...4b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1Er det mulig, helt sykt. Fortelle kona hans om dette, hun fortjener å vite hva slags ekkel jævel hun er sammen med og han fortjener å havne på gata!

Anonymkode: 68493...878

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo prioritert deg en hel del da. Kan umulig være så interessert i kona. Ville gitt han kaffe full av lakserolje før han dro neste gang. 

Anonymkode: b404a...8e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var han en av de gubbene fra Tinder som skrøt av at han aldri pleide å bruke kondom også? 

Anonymkode: c9df8...57c

Skrevet

Har du dobbeltsjekket det andre steder enn some? Det fins jo noen som aldri er innpå de mediene så ting kan stå fra gammelt av.. Nå høres jeg veldig godtroende ut, men har noen i min omgangskrets som kan se ut som de er gift og bor andre steder på some, men de bare bruker aldri de sidene så det stemmer ikke

• Liker 3
Skrevet
Scoops skrev (4 minutter siden):

Har du dobbeltsjekket det andre steder enn some? Det fins jo noen som aldri er innpå de mediene så ting kan stå fra gammelt av.. Nå høres jeg veldig godtroende ut, men har noen i min omgangskrets som kan se ut som de er gift og bor andre steder på some, men de bare bruker aldri de sidene så det stemmer ikke

Var det første jeg tenkte også. Er ikke sånn at jeg ryddet bort alle spor av eksen på some da vi gikk fra hverandre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (2 timer siden):

Vet ikke helt hvordan jeg skal få dobbeltsjekket det. Men har bevis for at han har løyet om alder. Det gjør meg i utgangspunktet ingenting at han er noen år eldre, men det at han har løyet om det får meg selvfølgelig til lettere å tro at han har løyet om resten. Ser på avstanden vi er fra hverandre på Tinder at han nå befinner seg i byen han står oppført med adresse. Adressen han deler med en kvinne. Som har oppgitt på Some at hun er gift og har bilder av de som familie på profilsiden sin. 

Har hørt mindre fra han den siste uken, men det er for meg naturlig når man er sammen med barna. Jeg og gir mindre lyd fra meg da.

Håper så inderlig at de faktisk er separert, men har en ekkel følelse. Men er nok redd for å bli såret, merket fort at dette er en mann jeg virkelig liker. 

Vi har noen felles bekjente via via, men synes det blir for drøyt å ta kontakt med noen av de. Jeg er jo ikke gal😅 bare fikk litt sjokk i går.

Hilsen ts.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vet ikke helt hvordan jeg skal få dobbeltsjekket det. Men har bevis for at han har løyet om alder. Det gjør meg i utgangspunktet ingenting at han er noen år eldre, men det at han har løyet om det får meg selvfølgelig til lettere å tro at han har løyet om resten. Ser på avstanden vi er fra hverandre på Tinder at han nå befinner seg i byen han står oppført med adresse. Adressen han deler med en kvinne. Som har oppgitt på Some at hun er gift og har bilder av de som familie på profilsiden sin. 

Har hørt mindre fra han den siste uken, men det er for meg naturlig når man er sammen med barna. Jeg og gir mindre lyd fra meg da.

Håper så inderlig at de faktisk er separert, men har en ekkel følelse. Men er nok redd for å bli såret, merket fort at dette er en mann jeg virkelig liker. 

Vi har noen felles bekjente via via, men synes det blir for drøyt å ta kontakt med noen av de. Jeg er jo ikke gal😅 bare fikk litt sjokk i går.

Hilsen ts.

Da hadde jeg og fått større mistanker og om at han løy ja. Håper virkelig ikke det er tilfelle siden du liker han så godt ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp med han davel, ikke vær feig.

Kan være gammel info du ser på SOME. Jeg har opplevd det selv, mannen var faktisk skilt.

Anonymkode: ffd95...b6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få en kompis til å ringe kona og si han ikke får tak i han, og at det haster fordi han trenger hjelp med bilen sin. Spørre om han er hjemme. Vanskeligere å koble til deg når en mann ringer.

Anonymkode: b404a...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk adresse på 1881.no, der kan du se hvem som har samme adresse... 

Anonymkode: 887aa...a3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sjekk adresse på 1881.no, der kan du se hvem som har samme adresse... 

Anonymkode: 887aa...a3e

Det har jeg gjort. Sånn jeg fant det ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der var jævlig surt og dårlig gjort av ham. Men hvorfor i alle dager går det så fort med deg når du treffer en ny mann? Du må da bli kjent med fyren og se han an før du ligger med han og knytter deg til ham? Jeg blir jo helt matt av en del damer. 

Menn er mer interessert i tilfeldig sex enn damer. De legger mindre i det, er villig til å risikere for å få det, og når de er ferdige er det over til neste. Tinder er et utmerket verktøy for slik adferd. 

Anonymkode: 3e4b9...e63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det der var jævlig surt og dårlig gjort av ham. Men hvorfor i alle dager går det så fort med deg når du treffer en ny mann? Du må da bli kjent med fyren og se han an før du ligger med han og knytter deg til ham? Jeg blir jo helt matt av en del damer. 

Menn er mer interessert i tilfeldig sex enn damer. De legger mindre i det, er villig til å risikere for å få det, og når de er ferdige er det over til neste. Tinder er et utmerket verktøy for slik adferd. 

Vel, sex er viktig at funker for min del. Det er en del av det å bli kjent. 

Og det er ikke verdens undergang hvis han har lurt meg. Er nok mer opprørt over å ha blitt lurt enn at han er en dritt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, sex er viktig at funker for min del. Det er en del av det å bli kjent. 

Og det er ikke verdens undergang hvis han har lurt meg. Er nok mer opprørt over å ha blitt lurt enn at han er en dritt.

OK skjønner. 

Så da lærer han seg at dette er en OK måte å oppnå sex med, så da er det over til neste. Well played. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har egentlig bare behov for en skikkelig utblåsning.

Matchet med en på Tinder. Tilsynelatende en flott mann. Snill, oppegående etc. Bor i nabokommuner, så altså ganske nærme hverandre. Han er herfra, jeg innflytter fra en annen del av landet.

Møttes fem ganger i løpet av en uke. Superhyggelig. Ble alt fra kaffedate til middag med vin og overnatting. Det siste han sa før vi dro fra hverandre sist var et litt spørrende- vi ses vel igjen? Klart det svarte jeg. Dette er en uke siden, og vi har hatt kontakt på Snap. Det har bare blitt til at det er kommunikasjonskanaler vår. Nå har vi beggebarna vi har fra tidligere forhold, og møtes naturlig nok ikke. Har hatt en litt rar følelse, og har stalket han på Some. Der finner jeg ut at han bor et helt annet sted i landet, og er gift!!! Til meg sa han at han hadde vært singel et år. Fortalt detaljert om hvor han bor, og hvor eksen bor. Det er jo tydeligvis bare løgn. Er så utrolig skuffet, og sint. Hva feiler det folk?! Hvordan kan man lure og lyve på den måten?? Skjønner det bare ikke. Han har i tillegg løyet om alderen sin. 

Har ikke fortalt han hva jeg har funnet ut, og er veldig usikker på hva jeg har gjøre videre...

Så j*** lei dating og Tinder🤮

Selvfølgelig en patetisk kar. Men når man VET at verden er full av patetiske menn (og kvinner) så kan det jo være greit å sile de patetiske bort?

Det gjør man ved å bruke tid. Man gir den andre nok tid til å avsløre hvem de reelt sett er -  FØR man investerer følelser/sex , iallfall hvis man ikke ønsker å dele sex/sine følelser med patetiske folk. Ønsker man ikke å bruke tid på det, så får man nesten skylde seg selv. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter deg med fuck tinder og fuck denne fyren. Det er ikke vits å spekulere i om han kanskje er separert. Det er han garantert ikke.

Jeg er også en av dem som er blitt lurt. For et par år siden ble jeg dumpet av en mann jeg traff via tinder. Vi hadde datet noen måneder og jeg hadde rukket å bli skikkeleg forelska. Ga han beskjed om å ikke kontakte meg igjen med mindre han angret på avgjørelsen sin og ville det en ny sjanse.

De siste årene har han stadig tatt kontakt med ujevne mellomrom og vi har møttes ved noen anledninger. Ikke noe sex el, men han har gitt utrykk for at han er singel og klaget over hvor kjipt det er å være alene, eks med psykiske problemer mm.. Nå viser det seg at han har kjøpt hus med en ny dame. Moralen her er vel at enkelte menn er noen løgnaktige, manipulerende drittsekker som fortjener å brenne en viss plass...

Anonymkode: c5de9...0d2

AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (1 time siden):

Selvfølgelig en patetisk kar. Men når man VET at verden er full av patetiske menn (og kvinner) så kan det jo være greit å sile de patetiske bort?

Det gjør man ved å bruke tid. Man gir den andre nok tid til å avsløre hvem de reelt sett er -  FØR man investerer følelser/sex , iallfall hvis man ikke ønsker å dele sex/sine følelser med patetiske folk. Ønsker man ikke å bruke tid på det, så får man nesten skylde seg selv. 

Har nok vært litt for naiv. Men med tanke på hvor åpen han har vært og fortalt om familie, venner og etc. så falt det meg ikke inn at han løy. Er ikke verdens navle akkurat her vi bor... Jeg har flere felles bekjente med søsken av han. Så han er enten verdens dummeste når det gjelder å skjule ting, eller så driter han fullstendig i om han blir oppdaget. 

Jaja, man lærer så lenge man lever.

Min erfaring er forresten at menn i den alderen jeg dater, 40+, foretrekker en fast å ha sex med fremfor en haug med ons. Sex blir som regel bare bedre og bedre etterhvert som man blir kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme, bare at vi traff hverandre gjennom jobb og ikke Tinder. Han fortalte detaljert om samlivsbrudd, separasjon, 50/50 fordeling av barna, barneselskaper, henting og bringing (nå er det min uke frem til onsdag, det var sååå slitsomt å ha hele huset fullt av crazy 10-åringer i bursdag i går, neste uke er det hennes uke, vi kommuniserer kun ang barna, hun bor fortsatt i huset, jeg har flyttet til xxx etc). Altså fortalte han om en tilsynelatende normal hverdag med delt omsorg for barna.

Eneste var at det passet liksom aldri at jeg kom på besøk til ham, enda vi bodde 10 min fra hverandre. En annen gang fikk jeg ikke ukedagene han skulle ha barna til å gå opp med sånn han hadde sagt det var. Ingen spor av hans «ex» på hans sosiale medier. Det tredje jeg stusset på var at tidspunktet for den angivelige separasjonen umulig kunne stemme (jeg kjente han på det tidspunktet det skulle ha skjedd). Jeg spurte han direkte om det var slutt og det bekreftet han. Likevel ble det aldri noe av alle de gangene han ville at jeg skulle komme til ham - det dukket alltid opp noe.

Vel, etter litt grundig stalking på sosiale medier til noen av familiemedlemmene hans så oppdaget jeg at han verken var separert, skilt eller hadde flyttet ut. Så sånne mennesker finnes dessverre. 

Anonymkode: a99a3...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...