Gå til innhold

Étt spørsmål jeg kan stille en date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en raring, egentlig et rødt flagg. Kanskje han mente det som et "gøyalt" påfunn, men ganske teit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

eh ja. Men det var ditt innlegg jeg svarte på :P 

ts kan jo stille ditt spørsmål, men ingen kommer til å si - nei jeg er ikke tro som person....  . hallo??  

Anonymkode: a7577...5b6

Da er jo svaret gitt. Gå videre. Hvis du ikke kan snakke sant på et spørsmål som du lover å snakke sant på er det vel gitt et brudd her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt om han hadde planer om å lyve på alle andre spørsmål, siden han sier han kun kan gi meg ett han vil svare ærlig på.

Hadde ikke giddet dette, altså.... finn en annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville gått for noe i retning av "hva er det verste du noengang har gjort mot noen som stolte på deg?"

Og forventet at han både klarte å tenke seg frem til noe som faktisk var rimelig ille, og at han klarte å reflektere over det i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvilket spørsmål fryktet du mest at jeg skulle stille deg nå?"

Kan jo være interessant å få et helt ærlig svar på.

Tror jeg sånn umiddelbart hadde stilt spørsmålet om han drar den linja på alle damer han dater da. 

Høres ut som en fjott.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker det kan re litt artig. Sier en del om deg hvilket spørsmål du sier, og det sier en del om han hvordan han svarer. 

Hvis du spør "hva er din favorittingrediens på pizzaen?", så synes jeg du kan oppfattes som kjedelig og lite oppfinnsom. 

Hvis du er en undrende person og liker å ha dypere samtaler, så kan du feks spørre "hva tror du er meningen med livet?". Om han sier "Det driter jeg i, jeg bare lever", så sier det hvert fall meg at han kanskje er kjedelig. Men hadde han svart litt mer, hatt litt tanker osv, så hadde det vært positivt. 

Disse to eksemplene passer kanskje ikke for deg, men kanskje du likevel forstår poenget? Still et spørsmål som gjør deg interessant, samtidig som det er noe du lurer på ved ham. 

Anonymkode: 85077...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...