Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet en mann jeg har snakket en del med. Vi har pratet en del. Han har sagt at jeg får étt spørsmål han skal svare helt ærlig på, men at det må være et bra et. 

tips??? Liker virkelig han her, men jeg får totalt jernteppe angående sånne ting... Blir så stressa. Det må være noe morsomt og litt tulleaktig. Ber sårt om tips her, er helt date-inkompetent. 

Anonymkode: 08b26...ca3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så andre ting planlegger han å lyve om?? 

Anonymkode: ff585...cd4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Haha- for en idiot! Om han gjør det med vilje eller ikke vet jeg ikke, men han sier jo egentlig at du ikke kan stole på ham.

Anonymkode: 63ad9...dea

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"Hvis jeg kun får ett spørsmål du kan svare ærlig på, hvor mye kan jeg stole på deg da? "

Anonymkode: 35d81...1cb

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Piller du deg i nesa når ingen ser? 

Tisser du i dusjen?

Liker du ananas på pizza? 

Anonymkode: a9940...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Tips: ta det røde flagget og løp i motsatt retning! Herregud, for en idiot. Skal liksom spille et spill på dating. Jeg forventer faktisk at folk jeg dater svarer ærlig på alt jeg spør om (normalt høflig, selvfølgelig). Skal han liksom lyve som svar på alt annet? For en dust. Du fortjener bedre. 

Anonymkode: 8175e...f27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du gift

Anonymkode: 19e9b...ab1

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Han må føle seg temmelig interessant i egne øyne 🤪 

Skal du liksom " klekke ut " verdens beste spørsmål nå da ???? 

Fikk assosiasjoner til en Monty Pyton film med de som ikke fikk krysse broen trollmannen voktet, før de løste en gåte 🤣😂,,,,husker ikke tittelen...

For en merkelig skrue.! Sikkert standardopplegg han kjører på alle sine dater ....beste spørsmål vinner 💲💲💲

Funker sikkert fint for han ifht å få damer til sengs...når de vrir hjernen sin rundt denne mannens GÅTE. 

Du bør spørre noe skikkelig uinteressant / absurd 😎,,, ikke helt opp i dagen,,,men noe som viser at han ikke er på pidestall,,,og får HAN til å lure på hvor han har deg.....så tidlig inn 😉

Jeg skal tenke litt....( egentlig et forfriskende innlegg ), og håper du får gode forslag ,til tross for disse 🚩🚩🚩

Han trenger en liten oppstrammer 😎Bra du spurte Kvinneguiden.  Vi er mange hekser her 🤪

Endret av Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har funnet en mann jeg har snakket en del med. Vi har pratet en del.

Så bra at dere både har snakket og pratet en del.

• Liker 3
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Har et forslag . Men det er veldig mørkt og dunkelt,,,og kan få deg å droppe hele fyren...

Samt det legger en demper på hele daten!! 

Hva er det verste du har gjort  med overlegg mot en kvinne du elsket, som ingen utenfor vet om,,,i forholdet dere hadde ...? Hva gjorde du med det og hva lærte du ? 

Si det er  et Kinderegg- spørsmål! 3 i 1. 

Hans reaksjon og svar vil fortelle mye om sjela hans. 🌷

Endret av Skogsalv
Skrevet

Er du tro som person?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 timer siden):

Er du tro som person?

teit.  Ingen med agenda kommer til å svare noe annet enn ja på det - for hvem vil vel si nei? .... 

Anonymkode: a7577...5b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

teit.  Ingen med agenda kommer til å svare noe annet enn ja på det - for hvem vil vel si nei? .... 

Leste du åpningsspørsmålet?

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Leste du åpningsspørsmålet?

eh ja. Men det var ditt innlegg jeg svarte på :P 

ts kan jo stille ditt spørsmål, men ingen kommer til å si - nei jeg er ikke tro som person....  . hallo??  

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi ligger naken i sengen og jeg hvisker i øret ditt "jeg skal sende deg til himmelen", tror du vi skal ha sex eller at jeg skal drepe deg?

Anonymkode: cd40b...68e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du mest redd for at noe skal finne ut om deg?

Anonymkode: a82b1...a82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis vi ligger naken i sengen og jeg hvisker i øret ditt "jeg skal sende deg til himmelen", tror du vi skal ha sex eller at jeg skal drepe deg?

Anonymkode: cd40b...68e

Jeg stemmer for denne. 

Anonymkode: 4e2e9...da4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok spurt om hans helt ærlige tanker rundt ekteskap og barn. Mange jatter med og later som de vil ha begge deler, og plutselig sitter kvinnen i saksa med ønske om ekteskap og barn, og han sier han egentlig ikke vil likevel. 

Anonymkode: 8f699...0a8

Skrevet

Hvilken rollefordeling han tenker er normal angående hva hvem har ansvaret for i et forhold synes jeg er noe svært vesentlig å få vite. 

Noe jeg som mann tar naturligvis mest grovarbeid og oppussing, og naturlig at kvinner har mest ansvaret for rydding, husarbeid og mat hadde vært rødt flagg. 

Alt annet enn "Det er selvfølgelig ikke noe forskjellig ansvar for slikt på grunn av kjønn." hadde vært bra signal på en fremtid der han ikke tenker å ta sin del. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det mest kriminelle du har gjort 

Anonymkode: ec680...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...