lady90 Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Skal prøve meg på verdens beste til 17.mai. Har forstått det slik at man bør ta på kremen samme dag, men bunnene kan jeg vel lage imorgen? Hvordan oppbevarer jeg dem isåfall til neste dag? Kan de stå ute i romtemperatur? Bør de da feks pakkes inn i plast?
Zsjasmin Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Du kan fint lage den i morgen ja. Jeg laget min allerede idag. Den står ferdig pyntet og klar i kjøleskapet. Ha den på et kakefat og ha gjerne plast rundt kantene. Men ikke over kaken da toppen er marengs og skal ikke dekkes av plast. Du kan altså lage den helt ferdig i morgen 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Jeg lager alltid helt ferdig, med kremen inni dagen før. Synes den blir saftigst og best da. Tar aluminiumsfolie forsiktig over kaken og setter den i kjøleskapet over natta. Anonymkode: 6d899...644 1
lady90 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2021 Zsjasmin skrev (11 minutter siden): Du kan fint lage den i morgen ja. Jeg laget min allerede idag. Den står ferdig pyntet og klar i kjøleskapet. Ha den på et kakefat og ha gjerne plast rundt kantene. Men ikke over kaken da toppen er marengs og skal ikke dekkes av plast. Du kan altså lage den helt ferdig i morgen Egentlig ikke plass til den i kjøleskapet over natta så tenkte å ta på kremen dagen etter, men hvordan oppbevarer jeg sa bunnene?
Zsjasmin Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 lady90 skrev (9 timer siden): Egentlig ikke plass til den i kjøleskapet over natta så tenkte å ta på kremen dagen etter, men hvordan oppbevarer jeg sa bunnene? Da kan du bare ha bunnen på kjøkkenbenken med et kjøkkenhåndkle over 🙂 eller bakepapir. Viktig at den får puste 1
lady90 Skrevet 16. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2021 Zsjasmin skrev (1 time siden): Da kan du bare ha bunnen på kjøkkenbenken med et kjøkkenhåndkle over 🙂 eller bakepapir. Viktig at den får puste Blir den ikke tørr?
Zsjasmin Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 lady90 skrev (12 timer siden): Blir den ikke tørr? Nei det går helt fint 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå