Gå til innhold

Har ikke kvinner hobbyer, eller hva slags hobbyer har de egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var medlem av en frimerkeklubb. Det var det kanskje 2-3 kvinner med av totalt et par hundre medlemmer.

I modelljernbaneklubben var det ingen kvinnelige medlemmer.

I tegneserieklubben var det 1 kvinne, av totalt 80-90.

I programmeringsklubben var det ingen kvinner.

I en forening for oss som driver med gitarspilling, ingen kvinner!

Anonymkode: 541eb...f0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fotball 

Anonymkode: 874d9...ba3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strikking, lese, fjellturer, fotball.

Jeg er ikke interessert i nerdehobbyer som modelljernbane, tegneserier og programmering.

Anonymkode: e3118...37d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fotball, øl og vinsmaking, matlaging, trening, friluftsliv, kaltring, fart og moro. Mine intr iallefall.

Anonymkode: 06a9a...48f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fotball, Serier, trening og matlaging/baking👍

Anonymkode: dac72...c8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

I tegneserieklubben var det 1 kvinne, av totalt 80-90.

Hva slags klubb er det?

Anonymkode: 14862...b9d

Skrevet

Man kan da ha hobbyer selv om man ikke er med i klubb. Selv trives jeg best med å gjøre ting på egen hånd, så selv for mine hobbyer unngår jeg samlinger med folk - både fysisk og digitalt. Liker spill, tegneserier, tegner og maler litt, leser mye, prøver å lære nye språk, pusler med grønnsaksdyrking når årstiden tillater (riktignok med nokså varierende resultat..). Tror det er ganske normalt å ha en hobby for seg selv. 

• Liker 8
Skrevet

Kanskje de liker dyr?

Jeg er selv veldig glad i dyr❤️ De liker meg uansett hva jeg gjør eller sier. Og de er der både i dårlige og i gode dager. De svikter meg aldri uansett. De mobber ikke. De vender meg aldri ryggen til.  De utestenger meg aldri eller fryser meg ut.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hekling og baksnakking

Anonymkode: 17cb9...d65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Foto, spille play station, sminke, lese bøker, male, danse.

Anonymkode: 45bc0...918

AnonymBruker
Skrevet

hest, dyr generelt, trening, kampsport, yoga, strikking, hund, katt, klatring, litteratur, fantasy, matlaging, lærarbeid, surfing, musikk (synge, piano, gitar), tegne, male, keramikk, skyte, kniver, sverd, fekting, våpen, pil og bue.

Har mange hobbyer, men ikke frimerker og tegneserier, og er ikke med i foreninger.

Anonymkode: 690d6...00d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det meste innen musikk som musikkproduksjon og miksing av musikk, ballidrett, lett håndarbeid, interiør. Er ikke med i noen foreninger og de interessene du har har ikke jeg ☺️

Anonymkode: 5ad1c...ee0

Skrevet (endret)

Hund og hundetrening. 

Er med i en klatreklubb og er stort sett aktiv der foruten om korona ( men dette er den eneste klubben jeg er medlem av foruten om DNT men har da en skokk av hobbyer likevel)

Yoga

Friluftsliv, gjerne med overnatting 

Maling/tegning 

Fisking 

Bøker og lesing 

Bullet journal skriving 

Skriving generelt 

Interiør 

Modellfly og putte skip inni flasker er ikke min greie og igjen hobbyer defineres som aktivter på fritiden som barn og voksne engasjerer seg i, ofte nok til å kunne utvikle visse ferdigheter, uten betaling. Du har misforstått mye om du tror en må være i noe klubb for å ha en hobby😉 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg er ikke med i noen klubb for noen av mine hobbyer og fritidsinteresser. For det første så må noe slikt ha eksistert i nærmiljøet og for det andre så må det være noe jeg hadde hatt interesse av å gå på. 

Mine hobbyer er foto, spilling, matlaging, baking, lese bøker og av og til driver jeg med litt kreative ting som å lage smykker osv. Drev også med frivillig arbeid tidligere, men det er ingenting av interesse her jeg bor nå. Ellers er jeg interessert i dyr, ser en del på serier og filmer, trening osv. 

Jeg kunne tenkt meg en ny hobby, men vet ikke hva. Liker egentlig best å ha noe å pusle med alene. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Rotemor
AnonymBruker
Skrevet

En mann trenger to hobbyer. Fotball og kvinner. 

Allahu ækbææær 

Allahu ækbææær 

Anonymkode: 72fc1...a4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vin, mat, reise, mote, løping, sykling. Trenger ingen klubb for dette 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 36fdf...037

Skrevet

Er kvinne.. og mine hobbyer er: 

-Friluftsliv: Fjellturer, telte ute i naturen

- klatring og buldring 

-trene tung styrketrening på gymmet

- dataspill (lol, wow og minecraft)

- cosplay

- maler på lerret 

- bake kaker og lage spennende retter

- snekre og bygge ting 

- være med i frivillige organisasjoner og hjelpe mennesker som trenger hjelp 

- designe klær og sy 

Syns uken har for få timer 😅

AnonymBruker
Skrevet

Programmering er jobben min så det orker jeg ikke drive med på fritiden i tillegg selv om jeg trives med det på jobb.

Jeg har mange hobbyer, varierer litt hva jeg bruker tid på og har perioder der jeg gjør en ting mye og perioder der jeg gjør litt av alt. Men det er hovedsaklig lesing (bøker), ridning, langrenn og alpint, foto, gaming, div. håndarbeid. Med unntak av ridning der jeg går på kurs med en gruppe så er jeg ikke med i noen foreninger eller noe.. jeg gjør hobbiene mine alene eller med kjæreste eller venner.

Anonymkode: f0701...a3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dykker og fisker :)

Anonymkode: e32a2...f19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...