AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Har ei lita ei som plutselig har begynt å legge seg på magen for å sove. Jeg legger henne på ryggen, men hun har ofte lagt seg over på magen når jeg er innom for å sjekke. Hun har ingen pute eller kosekluter i sengen, kun dyne. Er dette greit eller bør jeg snu(og mest sannsynlig vekke henne ved å gjøre det)? Anonymkode: 1393d...6ab
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Har også ei på 7,5 mnd som begynte med det samme for noen uker siden. Var veldig stresset de første nettene, sov lite. Snudde henne også de første nettene, men hun snudde seg tilbake etter 10 sek så var ingen vits😅 Har bare lært meg å stole på at det går bra og ser jo at hun ligger med hodet til siden. Er bare sånn hun vil ligge - og jeg forstår det også. Ligger på magen selv🙈 Anonymkode: 56aef...b57
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Vi kjøpte AeroSleep madrass. Den er helt trygg å ligge på magen med. Også bruker vi kun sovepose til baby for det er en del romstering og jeg er livredd baby skal få dyne over hodet. Anonymkode: c878d...374
tussi84 Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Det går bra. Når de klarer å snu seg selv på magen, så er de også sterke nok til snu hodet fra side til side også. De vil automatisk snu hodet til siden istedenfor at de ligger med hodet ned i madrassen. Å snu de forstyrrer bare søvnen..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Min datter begynte med det på den tida, og sover stort sett på magen nå også - 8 mnd senere. Jeg og faren gjorde visst akkurat det samme. Når de kan snu seg fra rygg til mage, er det visst ok å la de ligge sånn. Anonymkode: a1682...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå