Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har stripa og bleket og farget håret mitt nå på under 24 t, dette ble sluttresultatet? vil dere kalle meg oransjehåra? eller mørkeblondt? jeg aner ikke, og hva burde jeg gjøre for å få vekk oransje tonene?

FE0D9C1E-D99F-4A0C-9867-C6EA34FF4C85.jpeg

Anonymkode: 491ac...63b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du skal la det hvile en stund, det ser ikke så ille ut synes jeg. Dersom målet er blondt, ville jeg ha stripet en runde til om kanskje 2 ukers tid.

Anonymkode: e7778...438

AnonymBruker
Skrevet

Du bør tone det hvis du ønsker å redusere rødskjær

Anonymkode: b0f36...f03

Skrevet

Ta bilde i dagslys ☀️ Lettere å se da! 

Er det oransje (ikke gult) så prøv blå eller sølv shampoo. Lilla om det er mer gult! :) 

Skrevet

Mellomblond med rødtoner er du nå. Jeg ville brukt blåshampoo hvis du vil redusere. Jeg synes fargen din nå var fin altså! 

Men du ser veldig rød og irritert ut i hodebunnen, kanskje du skal vente noen dager med både vask og behandlinger? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si det er mørkeblondt, stripene er

mest synlig på toppen, men synes du kan stripe det i en omgang til jeg😇 kjempefint hår forredten

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Jeg vil si du er på skala 7, men med mye brassy rødtoner fordi bleking.

Hodebunnen din er og irritert, så hadde gitt både hår og hodebunn mye kjærlighet og litt blåsjampo innimellom.

Om du vil forbli på 7.0 så hadde jeg etterhvert gått for en kald toning. Men ikke enda.

Om du liker leopardgreier og varme farger (som toppen din) hadde jeg vel helst gått for en 7.3 jeg da 🤷‍♀️ Varm altså. 

AnonymBruker
Skrevet

La håret hvile. Det trengs. 

Anonymkode: 3e271...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...