Gå til innhold

Dame i 40 årene interessant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame i 40 årene. 

Ikke høy og ikke slank. Kanskje 5/10 kg for mye og myk mage. 

Ønsker kjæreste eller sexpartner. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 3450d...889

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå en tur på byen. Vær imøtekommende og blid. Da har du sexpartner før du vet ordet av det.

Anonymkode: dcca6...4c3

• Liker 3
Skrevet

40 årene og +10 kg er jo perfekt!:) Hva har du prøvd så langt for å få napp?

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd møteplassen og Tinder. Lite sosialt i disse tider så møter jo ikke så masse folk ellers. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

40 årene og +10 kg er jo perfekt!:) Hva har du prøvd så langt for å få napp?

jeg er ikke ts, men jammen meg godt å lese en positiv kommentar om fyldige damer i 40-åra :)  jeg er en sånn en ;)

Anonymkode: ab6b8...717

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

jeg er ikke ts, men jammen meg godt å lese en positiv kommentar om fyldige damer i 40-åra :)  jeg er en sånn en ;)

Damer i 40-årene med noen få ekstra kilo er noe av det mest sexy som finnes. Hilsen mann i 30-årene.

Anonymkode: 4c4ce...87e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres jo ut som gjennomsnittskvinnen. Hva er "for mye"?  Det har også litt å si hvor de sitter. Eplefasong tiltaler meg ikke.  Sensus her på KG,  er at 40 åringer får mest interesse fra 25 og 55-åringer, og ingenting fra jevnaldrende 🙄 Sexpartner, ganske lett, kjæreste, ganske vanskelig. Alt ordner seg for snille jenter. 

M50

Anonymkode: ed94d...321

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg har mer enn noen få kg for mye. Er over 40,  sprek og morsom men ikke lett å få noen på kroken - så sant jeg ikke vil til sengs med noen da. Men det vil jeg altså ikke - ikke med hvem som helst.  Søker rundt etter kjæreste mellom 35-50 eller rundt der, så føler jeg har dekket et godt aldersspenn.  Men håpet svinner hen.. 😕

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Prøvd møteplassen og Tinder. Lite sosialt i disse tider så møter jo ikke så masse folk ellers. 

Hvorfor finner du ingen da? For meg er 40åra og +10 kg drømmedama, myk og god:) Må da være flere menn som kjenner som meg? Jeg har bikka 50 da..kanskje utenfor målgruppa? Og kanskje ikke så mange gamlinger på Tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å velge en av de 500 tusen likesene på tinder da :vetikke: Eller er ingen kjekke nok

Anonymkode: a2d76...d3d

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke kontakte han derre unggutten på forumet som er ute etter 40+ milfs?

her:

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (5 minutter siden):

Hvorfor finner du ingen da? For meg er 40åra og +10 kg drømmedama, myk og god:) Må da være flere menn som kjenner som meg? Jeg har bikka 50 da..kanskje utenfor målgruppa? Og kanskje ikke så mange gamlinger på Tinder?

Jeg har prøvd det samme som ts - men kanskje hun opplever det samme som meg: INGEN svarer........  :( jeg har helfigur bilder, nye bilder og ellers fin profil. men ingen tar kontakt eller ingen svarer.  Men KG har jo tidligere konkludert med at jeg er stygg, så det kan jo være derfor.  At jeg ikke har tenkt på det selv... 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dame i 40 årene. 

Ikke høy og ikke slank. Kanskje 5/10 kg for mye og myk mage. 

Ønsker kjæreste eller sexpartner. Hva gjør jeg? 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette er så attraktivt og noe jeg setter stor pris på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (4 minutter siden):

Kan du ikke kontakte han derre unggutten på forumet som er ute etter 40+ milfs?

her:

Hvor står det at jeg ønsker en ung? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du høres jo ut som gjennomsnittskvinnen. Hva er "for mye"?  Det har også litt å si hvor de sitter. Eplefasong tiltaler meg ikke.  Sensus her på KG,  er at 40 åringer får mest interesse fra 25 og 55-åringer, og ingenting fra jevnaldrende 🙄 Sexpartner, ganske lett, kjæreste, ganske vanskelig. Alt ordner seg for snille jenter. 

M50

Anonymkode: ed94d...321

Det er rundt magen jeg har det så såkalt eplefasong. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er rundt magen jeg har det så såkalt eplefasong. 

eller humle, som mamma pleide å si :fnise:  tynn i beina og litt fyldig ellers.  hehe

• Liker 3
Skrevet

Jeg er i 30-årene og jeg har alltid lik litt eldre damer. Det er noe med damer og hvordan de ser ut når de kommer i 40-årene. Dere ser godt voksne ut, men er likevel dritfine. Jeg elsker damer i den aldersgruppen. Og hvis du har noen ekstra kilo så er det noe jeg liker ekstra godt. En myk og god kropp er da bare helt rått. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor står det at jeg ønsker en ung? 

Hvor står det at du ønsker en på egen alder? Hvis det står noe sted, må jeg bare beklage.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (9 minutter siden):

Hvor står det at du ønsker en på egen alder? Hvis det står noe sted, må jeg bare beklage.

Sto ikke, men en i 20 årene  hadde vært uaktuelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

eller humle, som mamma pleide å si :fnise:  tynn i beina og litt fyldig ellers.  hehe

Humle... 🤭😁😂 høres litt spesiellt ut..? Ser nå iallefall ut for at du ikke er for selvhøytidlig?...Og du scorer på personlighet!:) Tror dette ordner seg jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...