AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Vært skikkelig betatt i 3 stk i mitt voksne liv. Og det jeg synes er litt rart å tenke på er at jeg flere ganger har vært nær noen jeg har blitt betatt/forelsket i senere. Jeg kunne synes at området var stygt til og med, men så når jeg liker noen der så bare plutselig blir det noe annet. Tenk hvor glad og sprudlende jeg kunne vært om jeg hadde klart å finne ting der og da som gjorde meg glad. Akkurat nå er jeg kanskje i nærheten av en som jeg kommer til å like i fremtiden?!?!? gaaaah Anonymkode: a0cbe...2bd
mannor Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vært skikkelig betatt i 3 stk i mitt voksne liv. Og det jeg synes er litt rart å tenke på er at jeg flere ganger har vært nær noen jeg har blitt betatt/forelsket i senere. Jeg kunne synes at området var stygt til og med, men så når jeg liker noen der så bare plutselig blir det noe annet. Tenk hvor glad og sprudlende jeg kunne vært om jeg hadde klart å finne ting der og da som gjorde meg glad. Akkurat nå er jeg kanskje i nærheten av en som jeg kommer til å like i fremtiden?!?!? gaaaah Anonymkode: a0cbe...2bd ? 10
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Er det rosevin du drekker? Anonymkode: 73345...5ea 10
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 wow. ikke påvirket av noe og likevel virker det som jeg er full altså.. Mange steder jeg har vært / bodd lengre eller korte opphold så har det også vært noen i nærheten der jeg i fremtiden skulle forelske meg i. Der og da merket jeg det ikke. var deprimert og følte ikke jeg fant noe som ga meg noe. Men jeg visste da da ikke at det var noen i nærheten jeg skulle bli forelska i. hadde jeg bare blitt det da så hadde jeg jo fått mer ut av å være der. Men i stedet mister jeg alltid nåtiden, fordi jeg lever i fortiden og bekymrer meg for fremtiden. Anonymkode: a0cbe...2bd
CorvusCorax Skrevet 15. mai 2021 #9 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): wow. ikke påvirket av noe og likevel virker det som jeg er full altså.. Mange steder jeg har vært / bodd lengre eller korte opphold så har det også vært noen i nærheten der jeg i fremtiden skulle forelske meg i. Der og da merket jeg det ikke. var deprimert og følte ikke jeg fant noe som ga meg noe. Men jeg visste da da ikke at det var noen i nærheten jeg skulle bli forelska i. hadde jeg bare blitt det da så hadde jeg jo fått mer ut av å være der. Men i stedet mister jeg alltid nåtiden, fordi jeg lever i fortiden og bekymrer meg for fremtiden. Anonymkode: a0cbe...2bd Fortsatt nokså uklart hva du prøver å formidle. Du flytter ofte? Forelsker deg i menn du har møtt før, men ikke ser per dags dato? Tror nok ikke det er snakk om forelskelse, men noe annet du sliter med. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 Du overtenker noe voldsomt. Er par år før jeg traff min nåværende samboer var jeg gift og vi var på leting etter bolig fordi vi holdt på å flytte fra en annen kant av landet. Jeg dro da på en visning, som i ettertid viste seg å være nabohuset til der min nåværende samboer da bodde. Vi kjøpte ikke dette huset og det tok et par år før vi skilte lag og et år etter det før jeg traff min nåværende samboer på et helt annet sted, langt unna der han tidligere bodde. Ser kun på det som en pussig tilfeldighet at jeg faktisk kanskje til og med så han noen år før da jeg var på visning i nabohuset til der han bodde da. Anonymkode: 02c6b...4cc 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 Har du røyket sokkene dine?😅 Anonymkode: 517a4...460 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 Ikke noe værre enn at det er en liten verden full av tilfeldigheter.... jeg er vokst opp midt i Oslo... nå bor jeg laaaangt på landet og har tre naboer hva er odsen for at en i oppgangen er en av de naboene? Vi kjente ikke hverandre da men det gjør vi nå. Liten verden 😜 Anonymkode: f940a...81d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 Ja, om man er forelska i noen, smitter det gjerne litt av på oppfattelsen av ting som har med dem å gjøre, som bosted. Anonymkode: c1680...c2a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #14 Skrevet 16. mai 2021 Ta et skrivekurs. Anonymkode: 35b36...88f 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #15 Skrevet 16. mai 2021 Jeg og mannen min bodde i utlandet et par år, og det viser seg at vi bodde i samme land, i samme by, i samme NABOLAG. Det er snakk om et helt annet kontinent, så jeg synes det var nokså spesielt. Vi har endel andre synkroniseringer eller tilfeldigheter som er helt ufattelig sære.. Veldig morsomt ☺️ Anonymkode: fced4...079 2
Cata Skrevet 16. mai 2021 #16 Skrevet 16. mai 2021 Det er da relativt normalt at man forelsker seg i noen man har vært i nærheten av? Har man ikke vært i nærheten så vet man heller ikke om dem. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Cata skrev (2 timer siden): Det er da relativt normalt at man forelsker seg i noen man har vært i nærheten av? Har man ikke vært i nærheten så vet man heller ikke om dem. Ja, eller indirekte om man ikke tilhører samme samfunnslag eller har hobby, venner eller noe anna til felles, er det ikke vanlig at veiene til slutt krysses... Anonymkode: c1680...c2a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 Tror jeg skjønner hva ts tenker på. Min mann gikk på høyskole sentralt i Oslo. Ikke i pilestredet. Der gikk jeg. Likevel var det svært mange ganger at jeg befant meg i nærheten av der som han har gått/vært. Det er ikke utenkelig at vi har vært i samme rom lenge før vi oppdaget hverandre, kanskje på samme kafé etc. Det er en litt artig tanke, men ts virker litt «perpleks» nesten av det, i overkant opptatt av det kombinert med dårlig formuleringsevne. Men jeg tror jeg forstår. Anonymkode: 34220...3c8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #19 Skrevet 16. mai 2021 2 hours ago, Cata said: Det er da relativt normalt at man forelsker seg i noen man har vært i nærheten av? Har man ikke vært i nærheten så vet man heller ikke om dem. Min mann og jeg møttes via nettdating i likhet med mange andre par . Anonymkode: 34220...3c8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #20 Skrevet 16. mai 2021 CorvusCorax skrev (19 timer siden): Fortsatt nokså uklart hva du prøver å formidle. Du flytter ofte? Forelsker deg i menn du har møtt før, men ikke ser per dags dato? Tror nok ikke det er snakk om forelskelse, men noe annet du sliter med. Forelsker meg i menn som jeg møter ila livet, så viser det seg at han bodde i nærheten av et sted jeg var ofte, men som jeg da ikke trivdes i. Altså jeg tenker nå at jeg kanskje passerer noen på gata og dette kan være min fremtidige kjæreste eller forelskelse, men det vet ikke jeg nå fordi jeg har andre ting jeg tenker på. Det der er bare litt merkelig og småekkelt. Kanskje det ikke er personen jeg liker da, men at jeg selv må være i riktig modus, og forelsker meg altså i hvem som helst bare denne tilfeldigvis er ved meg eller i livet mitt i det spesielle moduset.. skjønner? Depresjon har tatt fra meg livet. Altså, hadde jeg der og da visst at "der er han jeg kommer til å forelske meg i" og faktisk blitt forelsket da, så hadde tilværelsen også vært noe annet. Anonymkode: a0cbe...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå