søndagsengel? Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Jeg skal snart servere påsmurte rundstykker/snitter. Har endel tanker om hva jeg skal smøre dem med, men er ute etter forslag til noe nytt og annerledes (altså ikke roastbeef, fiskepudding og karbonader). Forslag?
Arkana Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Alle disse er kanskje ikke helt utradisjonelle, men jeg slenger nå ut noen forslag: - hjemmelagede salatpålegg (f.eks. eggesalat, reke-/skalldyrsalat, kyllingsalat) - salami og egg - kokt skinke og italiensk salat - grillet kylling, remulade og rødløk - biff i tynne skiver med pepperrotsaus eller sennep, coleslaw og sylteagurk/agurk - blåmuggost med skiver av eple og revet gulrot - skinkestek eller annen svinekjøtt med chutney, eplesaus eller ananas i majones - røkelaks, avocado og saus av revet pepperrot og yoghurt naturell/rømme - mozzarella, avocado og tomat i skiver med finhakket soltørket tomat på toppen - spekeskinke, cottage cheese med smuldret normanna, strimlet purre og tomatskiver - spekeskinke, camembert, mango og pesto
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 grov leverpostei med salatblad og sprøstek bacon
søndagsengel? Skrevet 5. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2005 Tusen takk! Nå ble jeg sulten! Flere?
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Her er noen av mine, tror ikke de er så tradisjonelle: Pesto, halve kjøttboller, ruccola og kvernet pepper. Fetaost, salami eller peperonichips (stek dem i stekepanna til de blir sprø) og fersk basilikum. Brie og valnøtter. Skikkelig salami og artisjokkhjerter. Bønnestuing og tortillachips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå