Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min holder på å flytte inn hos meg, vi skal altså bli samboere.Det har tidligere vært en del styr med eks kona, der han har klaget til meg over å dum hun er og over hvor lei han er av henne. Så for en liten stund siden kom det frem  at han har snakket med henne flere ganger og at joda, de har en god tone. Sa til han at da får han slutte å klage til meg om henne og heller si til henne hvis det er noe problem. Grunnen til at han sa han hadde snakket med henne flere ganger, var en forsnakkelse. Kort tid flr sa han at han var glad han ikke hadde snakket med henne på lang tid. Jeg  spurte selvfølgelig hvorfor han hadde sagt det, da det plutselig kom frem at han hadde snakket med henne flere ganger. Fikk ikke noe svar på det.I morgen skal han hente et møbel i det gamle huset, og jeg sa at jeg selvfølgelig kunne hjelpe han med det. Han svarte da kjapt at nei, det trengte jeg ikke for en kamerat skulle hjelpe han. Jeg sa at det er ikke nødvendig å be kameraten da jeg likevel bare er hjemme.Da kom det frem at var jo ikke bare det møbelet de skulle flytte. De skulle også kjøre noen møbler hjem til ekskona og montere de der. Spurte hvorfor han ikke bare sa det med en gang, men det kunne han ikke svare på. 
Skjønner ikke hvorfor han driver å skjuler dette for meg, han har ingen som helst grunn til det. Men, nå begynner jeg jo å lure på hvorfor han ikke er ærlig med meg og bare sier ting som de er? Jeg ønsker et ærlig forhold og mener tillit er viktig, men føler tilliten jeg har til han får en knekk nå.Blir litt lei meg nå. 

Anonymkode: 793ed...3a2

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Avlys hans innflytting hos deg. Jeg ville gjort det slutt med han, fordi han ikke er til å stole på.

Anonymkode: f5834...158

Han har allerede solgt huset og stort sett alt er på plass hos meg. 
Jeg får ingen ordentlige svar av han, han bare ror det bort. Jeg visste at hun skulle han de møblene, men hun kunne vel hentet de selv tenker jeg. Men, han har alltid vært litt «redd» henne. 

TS.

• Liker 1
Skrevet

Sett hele flyttingen på pause til du får skikkelig svar. Her er det noe han skjuler. Det behøver ikke være noe store greier, men det kan være det. Uansett må det frem i lyset, slik at dere får en god start på samboerskapet deres! 

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (1 minutt siden):

Sett hele flyttingen på pause til du får skikkelig svar. Her er det noe han skjuler. Det behøver ikke være noe store greier, men det kan være det. Uansett må det frem i lyset, slik at dere får en god start på samboerskapet deres! 

Nei, det er det ikke og jeg kjenner jeg blir lei meg. Han kjenner min eks godt pga jeg har vært  åpen hele tiden hvis jeg har snakket med han ( vi har barn sammen). Min nå samboer har også barn sammen som er voksne, så noe kontakt vil det jo være, men skjønner ikke hvorfor han skjuler det. Jeg har truffet hans eks en gang for over ett år siden i noen minutter. 
TS.

AnonymBruker
Skrevet

At han har kontakt med ekskona er ikke et problem i mitt hode, men at han holder skjult for deg at han hjelper henne, det er et problem. Hvorfor er det instinktet hans, å skjule det? Ikke bra. Er han redd for at du skal bli sint? Spør han rett ut :) 

Anonymkode: b5e74...cb7

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

At han har kontakt med ekskona er ikke et problem i mitt hode, men at han holder skjult for deg at han hjelper henne, det er et problem. Hvorfor er det instinktet hans, å skjule det? Ikke bra. Er han redd for at du skal bli sint? Spør han rett ut :) 

Anonymkode: b5e74...cb7

Jeg tenker også at det at han skjuler det er problemet! Kanskje han er flau fordi han har klaget så mye over henne, men ikke evner å si til henne hvis han er uenig, men bare jatter med og gjør som hun sier. Hun har gjort noen rimelig stygge ting mot han, men han evner ikke si fra til henne. Klagingen får jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt ut med min eks i 10 år i håp om at han en dag skulle gi slipp på usikkerhetene sine og slutte å lyve for meg. Det første til over 100k i kredittgjeld, store intimitetsproblemer og stadig dårligere kommunikasjon, helt til det ikke gikk mer. 

Man *må kunne stole på partneren sin. Hadde ikke plaget meg at han hjalp eksen, men hadde plaget meg enormt at han løy om det. Da er det noe annet som er problemet. 

At han har solgt huset er ikke et gyldig argument for å fortsette forholdet. 

Anonymkode: 86734...7ed

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ingen ordentlige svar av han, han bare ror det bort. Jeg visste at hun skulle han de møblene, men hun kunne vel hentet de selv tenker jeg. Men, han har alltid vært litt «redd» henne. 

TS.

Du har vel skrevet innlegg om deg og han tidligere? 

Høres kjent ut dette. Du fikk da råd om å stoppe innflyttingen allerede da. Kan ikke se at noe har endret seg. 

Jeg hadde ikke blitt samboer med en som ikke er ærlig med meg. 

Anonymkode: 994f5...86b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg holdt ut med min eks i 10 år i håp om at han en dag skulle gi slipp på usikkerhetene sine og slutte å lyve for meg. Det første til over 100k i kredittgjeld, store intimitetsproblemer og stadig dårligere kommunikasjon, helt til det ikke gikk mer. 

Man *må kunne stole på partneren sin. Hadde ikke plaget meg at han hjalp eksen, men hadde plaget meg enormt at han løy om det. Da er det noe annet som er problemet. 

At han har solgt huset er ikke et gyldig argument for å fortsette forholdet. 

Anonymkode: 86734...7ed

Jeg tenker også at det ikke er noe problem at han hjelper eksen, men han bør være åpen om det. Jeg blir jo mistenkelig da han skjuler det for meg. Jeg er sikker på at han ikke går tilbake til henne, men han er tydeligvis veldig opptatt av å please henne, for så å klage til meg om å dum hun er og hvor lei han er av henne. Men, å si til henne da han er uenig med henne, nei det tør han ikke. Jeg tenker jo at hvis han skjuler dette, hva annet kan han da skjule? 
TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det han som er samler?

Anonymkode: 0b10c...f4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er en lystløgner som ikke har noen egentlig grunn til hvorfor han juger, han svarer det som passer for å gjøre det lettere for seg selv.

Evt. Veldig konfliktsky.

En veldig irriterende persontype å bo sammen med..

Anonymkode: f7c46...7fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han begyner samboerskapet med løgner…. Dette blir ikke bra. Viss du tror det blir bedre, kan du tro om igjen.

erfaring her!

Anonymkode: d9459...e9c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld; dropp denne mannen!! 

Anonymkode: 45802...dd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det han som er samler?

Anonymkode: 0b10c...f4f

Nei 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han er en lystløgner som ikke har noen egentlig grunn til hvorfor han juger, han svarer det som passer for å gjøre det lettere for seg selv.

Evt. Veldig konfliktsky.

Han er ekstremt konfliktsky. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Evt. Veldig konfliktsky.

Dette! X'en min var slik. Helt håpløst å forholde seg til slike folk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

TS.

Hvorfor godtar du dette? Han trenger ikke å ha noe med henne å gjøre! Sett krav! 

Anonymkode: 45802...dd0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satt ALT på pause og fått ordentlige svar. 

Eksen min sa i start at forholdet med eksen HANS skadet ham og at det var så fælt og blabla. Men likevel smisket han for henne og hadde åpen dør om hun ville komme og drikke kaffe. Han holdt også forholdet vårt skjult fra henne og virket redd for at hun skulle få vite det, enda hun var gift på nytt. 

Saken er ts, du kan ikke stole på det han sier. Han klager på henne til deg og kryper for henne på en annen side og han skjuler det  

Anonymkode: 27f75...2e7

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...