Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La merke til at kjæresten bruker en app som heter wickrme. Veldig anonym app hvor meldinger ikke blir lagret over tid etc. Har noen erfaring med denne appen? Han er også relativt privat med telefonen, han kan vise meg ting også. Jeg så denne appen tilfeldig når han brukte tlf, han trodde jeg så en annen vei og den lå i bakgrunn

Anonymkode: a3fe4...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite erfaring med den, men som du sier så er den 100% anonym og brukes (så vidt jeg har forstått) ofte i mer seksuelle sammenhenger...

Anonymkode: ed489...edd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at den brukes for å skaffe dop.

Anonymkode: b9108...607

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min sexpartner har profil på en sexdating side, vi skrev med noen der og da foreslo min FF den appen hvis de ville være anonyme til å begynne med. Såh ja det er det jeg vet den brukes til iallefall.

Anonymkode: 060ab...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt med han. Fordi han har behov for å skjule ting.

Anonymkode: a02a3...07b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Standard KG svar. Hva med å spørre han hva han bruker den til. Starte der. 

Anonymkode: 949cb...1e0

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan jo spørre.. men hvis han bruker den til å treffe andre anonymt/flørte eller noe annet sketchy så vil han nok ikke være ærlig med meg. Hvordan skal jeg finne ut av det her.. han er mye på tlf også, men jeg ser mye uskyldig fra andre han har kontakt med på andre apper. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å det fikk du av å lese denne tråden?

Jeg hadde gjort det slutt med deg for du er en hysterisk kvinnfolk.

Anonymkode: b84b3...6da

• Liker 3
Gjest Chroma
Skrevet

Har aldri hørt om appen, men ville tatt det opp med han hvis jeg var deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner til appen brukt i forbindelse med narkotika. 

Anonymkode: 99850...66b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den er populær blant online sex workers vet jeg..

Anonymkode: 33962...a55

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt den til utroskap. Min elsker som er gift ville kommunisere der. Teksten forsvinner etter maks 6 dager

Anonymkode: d000b...d27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Standard KG svar. Hva med å spørre han hva han bruker den til. Starte der. 

Anonymkode: 949cb...1e0

Vel, enten er han utro eller så er han en junkie. Ikke noe å samle på med andre ord :vetikke:

Anonymkode: 09da4...586

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det, Ts? Har du spurt han om det?

Anonymkode: 7d015...67c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker wickerme i jobb når vi skal få informasjon som avsender ikke vil sende via telegram, WhatsApp etc. Vet ikke hva slags jobb kjæresten din har, men jeg jobber med cybersikkerhet.

Anonymkode: c8769...ff2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker wickerme i jobb når vi skal få informasjon som avsender ikke vil sende via telegram, WhatsApp etc. Vet ikke hva slags jobb kjæresten din har, men jeg jobber med cybersikkerhet.

Vil bare legge til at de vi mottar informasjon fra stort sett ikke har wickerme installert på telefonen slik kjæresten din og vi har. De fleste bruker det en gang.

Gjest AntonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

12 hours ago, AnonymBruker said:

Å det fikk du av å lese denne tråden?

Jeg hadde gjort det slutt med deg for du er en hysterisk kvinnfolk.

Anonymkode: b84b3...6da

Humor med folk som tilbakeholder sex over internett som straff. "Jasså, så du mener det ja? Hadde ikke ligget med deg i hvertfall!"

Skrevet

Man må jo ta utgangspunkt i at det finnes tillit i et forhold. Spør hva han har det for, og hvem han kommuniserer med der? Så kan du jo da eventuelt vurdere om svaret virker troverdig eller ikke, men å spekulere uten engang å ha spurt, blir merkelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil bare legge til at de vi mottar informasjon fra stort sett ikke har wickerme installert på telefonen slik kjæresten din og vi har. De fleste bruker det en gang.

Jeg tror ikke det er jobb relatert, nå jobber han jo forsvåvidt med IT og software. men med tanke på hva jeg så (siden jeg jo faktisk så en melding han hadde sent), så er det ikke umulig at det handler om å overføre penger, eller noe lignende. Og derfor ikke ville at en app skulle lagre informasjonen. Men jeg vet jo ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror ikke det er jobb relatert, nå jobber han jo forsvåvidt med IT og software. men med tanke på hva jeg så (siden jeg jo faktisk så en melding han hadde sent), så er det ikke umulig at det handler om å overføre penger, eller noe lignende. Og derfor ikke ville at en app skulle lagre informasjonen. Men jeg vet jo ikke. 

Skjønner. Wickerme sletter seg selv og er derfor en ganske smart app. Jeg tror neppe det er snakk om prostituerte eller utroskap i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...