AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Kjæresten min har gradvis endret seg det siste halve året (har vært sammen i 2,5). Nå er han er en helt annen en den jeg ble sammen med, jeg MERKER at han ikke er like glad i meg som han har vært. Måten han ser på meg på, det at han aldri sier han elsker meg lenger, gir meg aldri komplimenter som han pleide, ringer ikke like ofte som før... Jeg har tatt det opp med ham tidligere, vi hadde til og med en 2 ukers pause fra forholdet for jeg orket ikke uengasjementet hans i vårt forhold. Det er så slitsomt å være usikker på hans følelser hele veien. Så hva bør jeg gjøre av følgende ideer jeg har: a) ta det opp på ny - spørre nøyaktig hva det er som gjør at han ikke viser meg at han elsker meg lenger? Er det noe jeg gjør feil? b) være en elskelig kjæreste som gir komplimenter, ringer og fortelle ham hvor glad jeg er i han - og håpe at hans gamle jeg vil komme tilbake? Eller c) bare innse at følelsene hans ikke vil komme tilbake og gå en gang for alle? Vet ikke hva som er lurest, jeg. Orker hvertfall ikke ha det sånn her lenge. Blir muligens en kombinasjon av b) - deretter a) eller c). Anonymkode: 16031...5b1
PM75 Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Hvordan oppførte han seg da dere hadde pause i forholdet? Hadde dere en god prat før dere valgte å bli sammen igjen, eller gled dere bare inn i gammel vane igjen? 1
Maggi2 Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Ville valgt a. Vær veldig konkret og si at du vil vite hva som foregår. Om han nekter for at det er noe galt, må du nesten velge om du skal tro ham, eller dra. Hva sa han da dere hadde pause da? 1
CorvusCorax Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Er det en grunn til at han kan ha forandret seg, mistet følelser? Har det skjedd noe spesielt i livet hans det siste halvåret? Hadde dere to uker pause for et halvår siden? Eller er det nå nylig? Kommunikasjon. Du må nesten bare snakke med ham. Være konkret og direkte. Ikke anta noe. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 22.23): Kjæresten min har gradvis endret seg det siste halve året (har vært sammen i 2,5). Nå er han er en helt annen en den jeg ble sammen med, jeg MERKER at han ikke er like glad i meg som han har vært. Måten han ser på meg på, det at han aldri sier han elsker meg lenger, gir meg aldri komplimenter som han pleide, ringer ikke like ofte som før... Jeg har tatt det opp med ham tidligere, vi hadde til og med en 2 ukers pause fra forholdet for jeg orket ikke uengasjementet hans i vårt forhold. Det er så slitsomt å være usikker på hans følelser hele veien. Så hva bør jeg gjøre av følgende ideer jeg har: a) ta det opp på ny - spørre nøyaktig hva det er som gjør at han ikke viser meg at han elsker meg lenger? Er det noe jeg gjør feil? b) være en elskelig kjæreste som gir komplimenter, ringer og fortelle ham hvor glad jeg er i han - og håpe at hans gamle jeg vil komme tilbake? Eller c) bare innse at følelsene hans ikke vil komme tilbake og gå en gang for alle? Vet ikke hva som er lurest, jeg. Orker hvertfall ikke ha det sånn her lenge. Blir muligens en kombinasjon av b) - deretter a) eller c). Anonymkode: 16031...5b1 Hvordan gikk det? Anonymkode: 2354f...47e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Hvordan er du ovenfor han da? Har du endret atferden din mot han samme tid? Gir du nok kjærlighet og oppmerksomhet? Anonymkode: f141b...e27
Gjest Cisne Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Nei, det er starten på slutten. Jeg ville satt krav om endring eller gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå