Gå til innhold

Innafor å sende en tredje melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en dame man har hatt kjempe god kontakt med (lange meldinger hver dag) ikke svarer på noen dager for så å skrive "beklager er deprimert og fikk mye å gjøre og tenke på så har ikke hatt ork eller energi til å svare". Er det da innafor å sende en melding å høre om man hører noe igjen når man ikke har hørt noe på en mnd? Har nå sendt to meldinger den ene var lang og ett svar på at det er lov å føle det inni mellom, og at det bare var å svare når hun var i bedre form. Den andre var kort der jeg hørte om hvordan hun hadde det ca to uker etter den lange. Fikk aldri noe svar og nå er det en mnd siden jeg sendte siste melding. Siden vi hadde så god kontakt og sendte lange meldinger til hverandre hver dag i 3 uker i tillegg til at vi prata noen timer på voice chat. Så lurte jeg på om det var innafor å skrive nå "hører jeg igjen fra deg snart?". Er det innafor eller virker det needy og masete? Synes selv det virker litt masete med tanke på at hver gang jeg går innom appen lyser de to forrige ubesvarte meldingene meg i trynet i ett hav av teskt. Føler at en melding til får lasset til å tippe. Samtidig som jeg tenker at skriver jeg ingenting nå får jeg kanskje aldri svar, men er ikke gøy å gå å tenke på det i mndvis å lure heller. Føler jeg vil rive av plasteret på meg selv og sende en melding nå og får jeg ikke svar innen noen dager toppen en uke går jeg videre med livet. Noen som har noen råd? og hva ville du skrevet om du var i samme situasjon hvis du ville oppnå mer kontakt?
Vet hun sliter og jeg har hatt andre venner før som har stoppet å svare midt i en samtale pga depresjon, for så å si at de ikke orker å svare der og da og så har jeg fått svar etter opptil 2 mnder senere. Men begynner jo å tenke på at hun ghoster og ikke er intressert, synes bare det er så lavmålt og teit at man ikke isåfall bare kan være ærlig å si det som det er. Men på en annen side synes jeg det er rart også siden sist vi prata på voice snakket hun om hvor hyggelig det var og at hun koste seg når hun prata med meg og at vi måtte gjøre dette flere ganger. Blir ikke klok på detta med å få seg kjæreste, har vært ute av gamet veldig lenge og føles ut som å lære ett helt nytt språk....

Anonymkode: 802b1...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør jo tenke på henne, og om hun har det bra? Spør om det, fremfor å spørre om når DU får høre noe fra henne igjen.  

Endret av MiniMjau
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt flere meldinger. Men vet hvor vanskelig det er å ikke gjøre det, for man vil jo ikke gi opp og har alltid et håp. Jeg tror at du må gå videre i livet og innse at timingen ikke var god. Er det meningen at det skal bli dere, så ordner det seg til slutt.. 

Anonymkode: dedc1...4a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tolket det hun skrev som en feig og klønete avvisning der du tabbet deg litt ut med å svare på hennes melding med omsorg. Tipper hun ble litt irritert av det. La henne komme til deg. Ikke gi mer nå. 

Anonymkode: d6c22...640

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...