Gå til innhold

Lettere å dra damer med giftering? Noen som har testet det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe en ring jeg kan gå med ute på byen. Har hørt at damene elsker gifte menn. Siden jeg er midt i en skikkelig dametørke er jeg klar for alt mulig.

Anonymkode: a92ec...d36

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest laPistola
Skrevet

Trodde det var motsatt , men du kan jo prøve 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du hørt at damer elsker gifte menn?

Anonymkode: 58f8d...2e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir bare glad når jeg ser giftering, for da slipper jeg misforståelser og vet at dette er en gift man jeg ikke trenger å drømme for mye om selv om han er dritkjekk.

Anonymkode: aa105...1c3

• Liker 2
Skrevet

Har hørt teorien før, men har ikke lest om noen som har testa det. Du får split-teste, annenhver bykveld med og uten ring ;)
Selv gjetter jeg på at du ender opp med å evt bli sjekka opp av litt spesielle kvinnfolk, som ente synes "utro" menn er bad boy'ish og kult, eller dem som bare vil ha moro uten noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok en del kvinner opplever gifte menn som mer ufarlige og lettere slapper av sammen med de. Hvis de trenger en pause kan de da gjerne sette seg ned og prate med en med ring. Samme med homofile menn. De oppleves også som ufarlige og kvinner føler at de ikke må prestere og bli vurdert på samme måte. Selv om en del kvinner synes det er greit å slappe av sammen med en gift mann eller en homofil mann så betyr ikke det at de er klare for å pule med de.

Anonymkode: afb97...fda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Giftering er turn off .

Anonymkode: 85104...1e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...