Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

når jeg er edru - er jeg en veldig ansvarsfull, snill og smart person. Jeg blir, som de fleste, litt mindre ansvarsfull når jeg drikker. Har i det siste merket at jeg tar utrolig dårlige beslutninger når jeg er full. Dagen derpå har jeg alltid helt forferdelig fylleangst, full av anger og er deppa i flere dager etter. Jeg drikker alltid mer enn jeg tåler - selvom jeg vet hvordan det ender. Jeg klarer bare ikke å slutte, selvom jeg vet konsekvensene. I går sov jeg hos en fyr en god venninne av meg holdt litt på med før. De var aldri kjærester, men holdt på i noen måneder. Jeg husker så vidt å ha dratt dit, var som alltid altfor full. Jeg har fortalt henne dette, men det ble ikke godt mottatt. Jeg har så dårlig samvittighet at jeg hat grått og vært så langt nede. Jeg føler meg helt elendig og har det helt jævlig for øyeblikket. Jeg forstår ikke hvorfor jeg blir så annerledes når jeg drikker. Denne angsten og angeren spiser meg helt opp, jeg klarer ikke sove. Er det noen som har noe tips eller råd til noen i min situasjon? Hvordan klare å drikke mindre, angste mindre og ta bedre beslutninger full? Jeg skammer meg sånn og klarer ikke leve med den. Til info er jeg 23

Anonymkode: d6025...621

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til fastlege og be om hjelp hvis du ikke klarer å slutte på egenhånd. 

Anonymkode: 47562...f8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...