AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Del Skrevet 15. mai 2021 Selbuvotter o.l.: Er det meningen at de skal toves litt (ved bruk og i vask), og er det derfor mange bruker ubleket natur farge på garnet i slike votter og ikke hvit eller halvbleket garn? Hvit + halvbleket egner seg ikke til toving, og oppfører seg anderledes enn ubleket og andre farger. Hvis man strikker et plagg i to farger og det ene garnet ikke toves ved bruk eller i vask og det andre garnet toves ved bruk eller i vask, vil man vel kunne risikere at plagget blir veldig stygt? Anonymkode: a2a7a...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 15. mai 2021 #2 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg bruker alt mulig av farger på selbu. Men av «hvit» bruker jeg helst natur, ikke nødvendigvis på grunn av tove egenskapene, men fordi hvit/bleket er så skrikende på sånne votter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Del Skrevet 15. mai 2021 Kittyfox skrev (3 minutter siden): Jeg bruker alt mulig av farger på selbu. Men av «hvit» bruker jeg helst natur, ikke nødvendigvis på grunn av tove egenskapene, men fordi hvit/bleket er så skrikende på sånne votter. Takk! ♥️ Anonymkode: a2a7a...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå