Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Samboeren min kom over denne nettsiden i dag via en Facebook-annonse. 

Vi la merke til at det ikke er en eneste adresse eller navn å finne på hele nettsiden. (Veldig rart siden man skulle tro de holdt til i Oslo med det navnet) Og ingen trustpilot med tilbakemeldinger der heller.

Noen som har erfaring fra denne nettsiden? 

Tenkte jeg måtte lage en tråd om den tilfelle den er falsk. 

Du brander deg ikke som «Fashion Oslo» med mindre du driver et senter eller en outlet liksom😅 Så synes bare navnet i seg selv var litt røde flagg. Også står det «50% bare i dag» på nettsiden😂

Om det viser seg å ikke være en svindelside så kan jeg slette denne tråden etterhvert. 

Anonymkode: 778fc...1e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei!

Samboeren min kom over denne nettsiden i dag via en Facebook-annonse. 

Vi la merke til at det ikke er en eneste adresse eller navn å finne på hele nettsiden. (Veldig rart siden man skulle tro de holdt til i Oslo med det navnet) Og ingen trustpilot med tilbakemeldinger der heller.

Noen som har erfaring fra denne nettsiden? 

Tenkte jeg måtte lage en tråd om den tilfelle den er falsk. 

Du brander deg ikke som «Fashion Oslo» med mindre du driver et senter eller en outlet liksom😅 Så synes bare navnet i seg selv var litt røde flagg. Også står det «50% bare i dag» på nettsiden😂

Om det viser seg å ikke være en svindelside så kan jeg slette denne tråden etterhvert. 

Anonymkode: 778fc...1e3

Du får ikke slettet tråden selv.

Anonymkode: e82a2...8ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden kan godt være useriøs uten at det nødvendigvis er svindel.

Anonymkode: 9c56c...08d

AnonymBruker
Skrevet

For øvrig så er det en enkel sak å sjekke hvem et domene står registrert på. En norsk nettbutikk som kun opererer med .com, bør man være forsiktig med. I dette tilfellet så er eieren av domenet skjult, så da er man rimelig dum om man handler derfra.

Anonymkode: 9c56c...08d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her ringer alle alarmklokker; .Com-side som henvender seg kun til norske kunder, vilkårsiden er en blanding av dansk og norsk, ingen telefonnummer, ikke organisasjonsnummer, ingen informasjon om firmaet som står bak.

Styr unna!

Anonymkode: 4aa31...341

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lol, fake.

Anonymkode: b8118...523

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svindel. Bestilte støvler i skinn, de jeg fikk var plastikk. 

Anonymkode: 8a553...6f6

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg vet ikke om det er svindel men seriøsiteten er tvilsom.  Bestilte en vare som etter 1,5 måned ikke er sendt. Prøver å finne ut hvem dette er; ingen adresse, ingen telefonnr, ingen navn registrert i Brønnøysund (som jeg finner i alle fall) - så dette lover ikke godt. Hjemmesiden gir inntrykk av at dette er et firma i Oslo, som det neppe er....

Ser ut som om flere sliter med det samme...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Navnet roper jo svindel lang vei. 

Anonymkode: 42248...9d3

• Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Om det er svindel eller ikke får andre bestemme men i beste fall er det et firma med elendig kundeservice: bestilte 16.5 og varen gikk først fra China 1,5 måned senere og er fremdeles ikke her. De skylder på COvid men så enkelt er det ikke - de benytter en logistikkløsming som er «slowboat from China» med en elendig tracking. 

Så, hvis du vil få varen i rimelig tid - så hold deg langt unna disse folka.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er svindel eller i beste fall noen som driver drop shipping fra kinesiske sider som Wish.

Se på denne, dette er M-Tech logoen til BMW og dette er garantert ulovlig bruk av registrert merkevare. Dette er typiske ting som beslaglagt i tollen siden der ulovlig å importere piratkopier og falske merkevarer.

https://fashion-oslo.com/collections/menn/products/diego-bukser

1-BLACK_888eb786-6571-49c1-bf4b-940d10f469ec_1024x1024@2x.jpg.e15e81a8f907ec0e18eda9c5ff51fe85.jpg 

Legg også merke til at de bruker ™ bak alle produktene de selger, ingenting av det de selger er registrert som Trademark.

Kjenner igjen mange av produktene fra AliExpress og Wish, det er rett og slett søppel de selger og prøver å få det til å fremstå som merkevarer og kvalitetsprodukter.

Styr unna!.

Anonymkode: b9e7a...122

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg bestilte et par sko i joggesko stil fra dem. For det første tok det ca tre mnd før jeg fikk dem, kontaktet dem flere ganger men fikk bare svada svar rett og slett. På bildet så det ut som om de var litt børstet, jeg skjønner at jeg ikke får skinnsko for 399kr, på ingen måte. Men disse lyser det plastikk av lang vei,de er så stive at det er umulig å gå i dem pluss at jeg måtte selv lage tre hull til lisser.  Hold dere langt unna!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...