AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Etter en fuktig bytur så hadde jeg nachspiel. Endte opp i senga med en dame. Dagen etter så kjørte jeg henne hjem og hun ba meg slippe henne av et stykke unna huset slik at ektemannen og datteren ikke skulle se meg. Jeg visste ikke at hun var i et forhold før det og jeg følte meg som et jævla rasshøl etterpå. Hadde lyst til å si ifra til ektemannen hennes, men han drev visst med kampsport og jeg var redd for å få juling😂 Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 80051...d89
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Tatt skikkelig sats og svelget kamelen. Og fortsatt livet uten å teke noe mere på det. Gjort er gjort. Kommer ikke noe godt ut av å fortelle det. Ødelegger kanskje forholdet mellom hun og mannen, pluss at du risikerer en god porsjon grisejuling. Hun som valgte å være utro. Anonymkode: 887fc...9c7 15
Blobette Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Dette var ikke din skyld. Jeg ville ikke sagt noe, tror jeg. Kanskje det er en engangshendelse. Og når det er barn involvert i bildet tenker jeg at det ikke er verdt å ta sjansen. Jeg hadde derimot følt meg skikkelig dårlig. Og jeg hadde sagt rett ut til dama at det ikke er ok. Det er jo grusomt. Hun brukte deg og svikta kjæresten og barnet sitt. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 4 minutter siden, Blobette said: Dette var ikke din skyld. Jeg ville ikke sagt noe, tror jeg. Kanskje det er en engangshendelse. Og når det er barn involvert i bildet tenker jeg at det ikke er verdt å ta sjansen. Jeg hadde derimot følt meg skikkelig dårlig. Og jeg hadde sagt rett ut til dama at det ikke er ok. Det er jo grusomt. Hun brukte deg og svikta kjæresten og barnet sitt. Jeg sa klart ifra til henne at jeg syntes at hun var forferdelig før hun gikk ut av bilen. Virket ikke som hun brydde seg så mye. Og som jeg skrev, jeg følte meg som et rasshøl selv om jeg ikke visste at hun var gift. Anonymkode: 80051...d89 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Bros before hoes. Ville gitt beskjed, sånn at han i det minste kan få DNA-testet ungene "sine". Anonymkode: e981b...7c7 4
John McClane Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 21.54): Etter en fuktig bytur så hadde jeg nachspiel. Endte opp i senga med en dame. Dagen etter så kjørte jeg henne hjem og hun ba meg slippe henne av et stykke unna huset slik at ektemannen og datteren ikke skulle se meg. Jeg visste ikke at hun var i et forhold før det og jeg følte meg som et jævla rasshøl etterpå. Hadde lyst til å si ifra til ektemannen hennes, men han drev visst med kampsport og jeg var redd for å få juling😂 Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 80051...d89 Greit at du vet at hun hadde sex i går og du oppdaget at hun har mann og barn da hun ikke ville at hus og naboer skulle se deg. Selv om hun er i et forhold så er det mange forhold i dag som er åpne og er langt i fra tradisjonelle slik du antar. Men om hun nå går bak ryggen på ham og er utro, så er det deres sak og du har ingen rett til å ta saken i dine hender. Du aner jo ikke hvilke konsekvenser det kan påføre familien om du ukritisk går og sier til han at hun var utro i går? Og hadde du gjort det så måtte du også være mann nok til å samtidig si at du glemte å spørre henne om statusen hennes før du gled inn i henne, knullet henne heftig før du til slutt bare måtte sprutet hele satsen din inn i henne? Neppe..... Så lenge det var viktigere for deg å knulle henne og tilfredstille dine egne behov så er det bare rett og rimelig at du tar skylden for at den mannen nå har en kone som kanskje har bedratt ham og overlate til henne hva som nå skal skje. Hun velger kanskje å ikke si noe for å alene bære skammen og beskytte forholdet, mannen og datteren, hvis du nå har rett. Hvis du virkelig var så opptatt av moral og ikke knuller kvinner i forhold så kunne du enkelt unngått dette på ved å spørre henne på forhånd. Det er alle typer mennesker som har ons, også gifte kvinner...... Hadde jeg vært i det forholdet så hadde jeg blitt skikkelig forbanna hvis kom på døren for å fortelle meg at min kone hadde vært utro. Hva så? Hvilken rett har du til å blande deg inn i vårt forhold uten å ane hvem vi er, hva vi står for og hva slags forhold vi har? Og om du hadde hatt rett, hva får deg til å tro at jeg ville hørt dette fra deg? Om min kone har noe å fortelle meg så vil jeg høre det fra henne. Uvitende, naive og respektløse mennesker oppfører seg slik. Fei for egen dør! 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Skrevet 17. mai 2021 Bos43 skrev (4 timer siden): Hun levde kanskje i et åpent forhold. Ikke døm uten å vite….. I så fall hadde hun vel ikke hatt problmer med å bli sluppet av utenfor døren? Anonymkode: 86731...d1d 4
John McClane Skrevet 17. mai 2021 #8 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I så fall hadde hun vel ikke hatt problmer med å bli sluppet av utenfor døren? Anonymkode: 86731...d1d Det er jo ikke kjekt om naboene ser at hun blir satt av utenfor at ulike menn i helgene, de dømmer med en gang. Og så har de jo barn, de vil neppe at datteren skal se det og lure på hvorfor mamma kommer hjem med endre menn mens pappa er hjemme? 4
AndersenG Skrevet 17. mai 2021 #9 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 21.54): Etter en fuktig bytur så hadde jeg nachspiel. Endte opp i senga med en dame. Dagen etter så kjørte jeg henne hjem og hun ba meg slippe henne av et stykke unna huset slik at ektemannen og datteren ikke skulle se meg. Jeg visste ikke at hun var i et forhold før det og jeg følte meg som et jævla rasshøl etterpå. Hadde lyst til å si ifra til ektemannen hennes, men han drev visst med kampsport og jeg var redd for å få juling😂 Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 80051...d89 Det første jeg lurer på er hvor i landet du bor, der dere kan gå på byen og sjekke opp folk? 🙂 8
Hr. Aktiv Skrevet 17. mai 2021 #10 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 21.54): Etter en fuktig bytur så hadde jeg nachspiel. Endte opp i senga med en dame. Dagen etter så kjørte jeg henne hjem og hun ba meg slippe henne av et stykke unna huset slik at ektemannen og datteren ikke skulle se meg. Jeg visste ikke at hun var i et forhold før det og jeg følte meg som et jævla rasshøl etterpå. Hadde lyst til å si ifra til ektemannen hennes, men han drev visst med kampsport og jeg var redd for å få juling😂 Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 80051...d89 Hva har det med saken at han trener kampsport? Han går jo ikke rundt å banker folk for det. Du har ingen opplysningsplikt så gå videre. Jeg hadde ihvertfall det. Det er mange damer som driver med dette. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #11 Skrevet 17. mai 2021 Hvis det var en gift mann som var utro,ville nok pipa hatt en annen lyd. Fullt av hyklerske her på dette forumet. Heldigvis ikke representantivt for det norske folk Anonymkode: 5953f...08d 3
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mai 2021 #12 Skrevet 17. mai 2021 Dette er ikke ditt problem. Gå videre.
Hippogriff Skrevet 17. mai 2021 #13 Skrevet 17. mai 2021 Jeg ser ikke at du har noe med dette å gjøre. Du vet ikke noe om hennes liv og hennes ekteskap.
Bamseklemmer Skrevet 17. mai 2021 #14 Skrevet 17. mai 2021 John McClane skrev (14 timer siden): Det er jo ikke kjekt om naboene ser at hun blir satt av utenfor at ulike menn i helgene, de dømmer med en gang. Og så har de jo barn, de vil neppe at datteren skal se det og lure på hvorfor mamma kommer hjem med endre menn mens pappa er hjemme? Enig i den, det er vel en viss grad hemmelig uansett hvem man knuller egentlig, så fremt ikke noen vil kjøres helt til døren. Som oftes får de jo en venninne til å hente henne fra et nøytralt sted, og kjøre henne hjem så har de alibiet klart. Men hvorfor tyste på hun som nettopp gav deg sex? Er det takken liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Skrevet 18. mai 2021 AndersenG skrev (20 timer siden): Det første jeg lurer på er hvor i landet du bor, der dere kan gå på byen og sjekke opp folk? 🙂 Ikke jeg som er ts, men de fleste steder uten om Oslo har barer og puber åpent til kl 22. Anonymkode: a00a5...630
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #16 Skrevet 18. mai 2021 21 hours ago, John McClane said: Det er jo ikke kjekt om naboene ser at hun blir satt av utenfor at ulike menn i helgene, de dømmer med en gang. Og så har de jo barn, de vil neppe at datteren skal se det og lure på hvorfor mamma kommer hjem med endre menn mens pappa er hjemme? On 5/15/2021 at 9:54 PM, AnonymBruker said: stykke unna huset slik at ektemannen og datteren ikke skulle se meg. Anonymkode: cfd40...b32
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #17 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 22.16): Jeg sa klart ifra til henne at jeg syntes at hun var forferdelig før hun gikk ut av bilen. Virket ikke som hun brydde seg så mye. Og som jeg skrev, jeg følte meg som et rasshøl selv om jeg ikke visste at hun var gift. Anonymkode: 80051...d89 Herregud. Du er et rasshøl ja. Ikke på grunn av at du lå med henne, men å si at hun var forferdelig? Hvem sier sånt? Anonymkode: 062fb...28f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #18 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 21.54): Etter en fuktig bytur så hadde jeg nachspiel. Endte opp i senga med en dame. Dagen etter så kjørte jeg henne hjem og hun ba meg slippe henne av et stykke unna huset slik at ektemannen og datteren ikke skulle se meg. Jeg visste ikke at hun var i et forhold før det og jeg følte meg som et jævla rasshøl etterpå. Hadde lyst til å si ifra til ektemannen hennes, men han drev visst med kampsport og jeg var redd for å få juling😂 Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 80051...d89 For å si det kort og brutalt, hadde det vært min dame så hadde du krøpet derfra med de fleste ben i kroppen brukket 😉 Så kanskje SPØR først om de er singel og deretter bestem deg . Anonymkode: de0ce...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #19 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For å si det kort og brutalt, hadde det vært min dame så hadde du krøpet derfra med de fleste ben i kroppen brukket 😉 Så kanskje SPØR først om de er singel og deretter bestem deg . Anonymkode: de0ce...8d6 Herregud, en går jo ut i fra at folk er single når de vil ligge med en... Anonymkode: 7f2a8...e51 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #20 Skrevet 18. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: For å si det kort og brutalt, hadde det vært min dame så hadde du krøpet derfra med de fleste ben i kroppen brukket 😉 Så kanskje SPØR først om de er singel og deretter bestem deg . Anonymkode: de0ce...8d6 Ah, så cringe innlegg. Anonymkode: e981b...7c7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå