Gå til innhold

Trenger gave hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er noen kloke hoder her inne som har noen gode forslag til gaver.

Jeg har ei god venninne som skal gifte seg om ikke så lenge, og tenkte å sende en gave til de. Bryllupet er veldig lite, kun nærmeste familie og forlovere, så noe gave liste har de ikke. Jeg spurte hva de ønsket seg, men det var ikke så mye da. Dvs, de ønsket seg ett bestikk sett... Jeg tror nok det at de kommer til å få hele settet uten at jeg trenger å kjøpe en kniv. Så jeg har lagt det litt på is...

Gavekort er jo en ide`, men samtidig litt kjedelig da.

Dette må sendes i posten, så det bør ikke være altfor tungt!

Og så har jeg nevøen min som blir 9 år, og jeg klør meg i hodet når det gjelder gave til han. Han elsker spill! Det gjør han MYE også. Til foreldrenes fortvilelse, de forsøker jo å begrense det, men er visst ikke så enkelt. Men er litt kjedelig å kjøpe klær også, det kan jo bli litt skuffende for en 9 åring. Jeg har ikke "forbud" mot å kjøpe spill altså. Men kanskje noen har gode forslag? Han er nå litt merkelig og`da, for om en spør han så "vet han ikke". Det betyr vel at han egentlig har alt han trenger da...

Dette er også noe som må sendes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lady,

foreslår du tar deg en tur inn på Black Design og ser på bryllups-gave.

Jeg var der nå og fant masse spennende i alle prisklasser.

http://www.blackdesign.no/Produkter.aspx

Angående gave til en 9-åring så avhenger det jo også på pris da, men hva med genser med populære motiv? Det er nyttig, og som regel også gøy for gutten å få! Trenger ikke å være kjedelig for gutten å få klær, dersom det er noe som er populært som han kan bruke sammen med kameratene.

;)

Ellers finnes det jo så utrolig mye sånn der dill og dall da, penaler, matbokser, klistrebøker, kort...

Håper du finner ut av det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...