Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var jeg innom polet og jeg ble helt forferdet over å se den lange køen!!! Den gikk flere hundre meter... Jeg skulle kun ha en vin fordi jeg hadde glemt av å kjøpe i tide og var tom. Tenkte ikke at det skulle være slik i min by, men det var det altså. Håper folk skammer seg og kanskje tenker over sitt alkoholbruk når man bare må ha så mye alkohol for en langhelg... Det er litt bekymringsverdig. 

Anonymkode: 3a517...fd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er du til å si at jeg skal skjerpe meg?

Anonymkode: adcac...be9

• Liker 21
Skrevet (endret)

Det gjelder å feie for sin egen dør før man retter andre.

Endret av Visum
  • Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de som stod i kø også bare var tom for vin og hadde glemt å kjøpe i tide akkurat som deg.

Snakk om å kaste stein når du sitter i glasshus.

Anonymkode: 026cb...f41

• Liker 35
Skrevet

Klarer ikke å ta ergrelsen din alvorlig når du selv var på polet :icon_lol: Tror du folk har lyst til å stå i kø? Det var bare mange akkurat som deg, som hadde glemt å kjøpe, eller som rett og slett ventet i siste liten.

Jeg blir litt flau over at folk ha alkohol så sårt at de gidder å stå i en sånn kø. Altså, det er bare noen dager så åpner de igjen. Klarer dere ikke en langhelg uten? Og hvis alkohol er såå viktig for dere, kan dere ikke kjøpe en flaske vin å ha stående hjemme til slike viktige dager for dere? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra at de som stod i køen skulle ha mye alkohol (hver)? 

Anonymkode: 3ef57...78c

• Liker 3
Skrevet

Skjerp deg selv. Kanskje de også skulle ha en vin/spesial øl/champagne. Det er 17. mai på mandag, du er klar over det? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror det går helt fint altså 

Anonymkode: 12ab0...7bb

Skrevet

Var kø på mange dagligvarebutikker også. Bedre anvendt tid i polkø.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke å ta deg seriøst når du selv sto i samme kø 😂 

Anonymkode: 58c70...1ea

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

I dag var jeg innom polet

Hva tror du resten av køen skulle? 

• Liker 6
Skrevet

Du var vel der selv? 

Jeg også, men ingen kø her. Hadde stilt meg i køen om det var kø. Men kunne bare spasere rett inn 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dette må da være en tulletråd.

Anonymkode: 80d84...fce

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det har jo vært lang kø på Vinmonopolet hver eneste lørdag i hundre år, køen har ikke nødvendigvis blitt mye lengre i antall personer siden korona kom, bare i antall meter siden det bare kan være x antall personer i butikken samtidig sånn at man må stå utenfor med en meters avstand.

Denne mandagen er det i tillegg 17. mai hvor mange har tradisjon for litt champis til brunsjen, eller dagsfyll og fest, så jeg er egentlig mest sjokkert over at folk er så teite som deg at de tenkte at i dag var det en bra dag å gå på polet :ler:

Endret av Cuntzilla
  • Liker 7
Skrevet
Cuntzilla skrev (2 minutter siden):

så jeg er egentlig mest sjokkert over at folk er så teite som deg at de tenkte at i dag var det en bra dag å gå på polet 

Det kan du si, men hos meg var det i ingen kø i dag 

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Det kan du si, men hos meg var det i ingen kø i dag 

Ja, det spørs vel på hvilket pol man sogner til  :)

Jeg trodde jeg var lur og gikk på onsdag, hadde ikke tid tidligere i uka, men ville for guds skyld unngå  å gå i helgen. Da var det ganske lang kø, og jeg leste også noe om omsetningsrekorder både onsdag og fredag, så kan jo være alle var like "smarte" som meg sånn at rushet ble de dagene i stedet, imens lørdagen ble OK :fnise:

Ikke OK ifølge TS da såklart, men TS er jo obvious troll.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror det går helt fint altså 

Anonymkode: 12ab0...7bb

Det er vel ingen som dør av lite alkohol, men heller motsatt.

Anonymkode: adcac...be9

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg stod der selv. Og jeg skulle ikke ha noe engang, jeg handlet for en venn som aldri fikk tid pga jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Polkøfolket :fnise:

Anonymkode: cf93f...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ingen kø her, og jeg er på polet nesten hver dag. Slutt med shamingen!

Anonymkode: 5e483...811

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...