Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd shapewear for gravide? Type hold-inn truser osv. Blir magen litt mindre når man bruker disse?

Skal gifte meg i 6.mnd, og er redd brudekjolen kommer til å sitte veldig stramt 😅

Anonymkode: 93311...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at det fantes shapewear til gravide! 

jeg er ca 7 mnd nå. Magen er jo ikke veldig myk så tviler på at min ville ha blitt særlig mindre av stramme plagg. Blir det for stramt tror jeg at jeg hadde kasta opp. 😂 

En gravidmage er jo ikke full av fett. Er jo en baby på over 1 kg, fostervann og morkake. Om jeg prøver å trekke inn magen så synes det omtrent  ikke. 

jeg ville nok heller ha satsa på at en skredder syr om kjolen din. 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøpes dette? Kunne tenke meg shorts/stor truse 😅

Anonymkode: 2bd39...211

AnonymBruker
Skrevet

Skims har shapewear for gravide. Laget mest for støtte da. Ikke for å klemme inn magen. Men hjelper kanskje litt rundt.

Anonymkode: cad63...efd

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å vurdere å sy kjolen slik at den passer i stedet. Kjipt om sterkt ubehag skal ødelegge hele dagen bare fordi kjolen ikke ville passet ellers.

Anonymkode: 5a663...842

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvor kjøpes dette? Kunne tenke meg shorts/stor truse 😅

Anonymkode: 2bd39...211

Jeg har sett de både på Zalando og Boozt. 

ts

Anonymkode: 93311...f87

AnonymBruker
Skrevet

Sats på en brudekjole med litt høyt liv og vidt skjørt :) Jeg brukte en typisk ballkjole fra Floyd (https://www.floyd.no/kjoler/selskapskjoler?page=1) i et bryllup noen få dager før fødselen, den var behagelig. 

Det er veldig ubehagelig å gå med stramme klær over magen som gravid, så legg til rette for komfort :)

Anonymkode: cc5e9...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...