AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Jeg bor i en leilighet i 4.etg, og har leiligheter til høyre og venstre for meg, og under og over. Har vinduer på begge sider av leiligheten. Den er så godt isolert både når det gjelder varme og lyd, og jeg bruker lite strøm da det er vannbåren varme i ovnene. Jeg vil si at det er fint å bo som meg. Bor du i en hjørneleilighet får du mer kulde og vind på ytterveggene, men du får flere muligheter til vinduer, og det kan være fint om du kan ha mer hage om du bor i 1.erg. Anonymkode: bb8b8...4c3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Hjørneleiligheter prises høyere da de er mer attraktive pga mindre naboer vegg i vegg, samt at man ofte har fordeler med ekstra vindu som gir mer lys og evt mer utsikt. Anonymkode: 02acb...d50 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hjørneleiligheter prises høyere da de er mer attraktive pga mindre naboer vegg i vegg, samt at man ofte har fordeler med ekstra vindu som gir mer lys og evt mer utsikt. Anonymkode: 02acb...d50 Det stemmer jo ikke. Man har jo naboer fra begge sider, akkurat som i vanlige leiligheter. Anonymkode: dfb10...74e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer jo ikke. Man har jo naboer fra begge sider, akkurat som i vanlige leiligheter. Anonymkode: dfb10...74e Nei, man har nabo på en side: Hjørneleilighet Leilighet Leilighet Leilighet Leilighet Hjørneleilighet Hjørneleilighetene har en naboleilighet, de andre leilighetene har to naboleiligheter. Anonymkode: bf007...eed 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, man har nabo på en side: Hjørneleilighet Leilighet Leilighet Leilighet Leilighet Hjørneleilighet Hjørneleilighetene har en naboleilighet, de andre leilighetene har to naboleiligheter. Anonymkode: bf007...eed Søstera mi har naboer fra begge sider. Hjørneleilighet. Anonymkode: dfb10...74e
Rotemor Skrevet 15. mai 2021 #7 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, man har nabo på en side: Hjørneleilighet Leilighet Leilighet Leilighet Leilighet Hjørneleilighet Hjørneleilighetene har en naboleilighet, de andre leilighetene har to naboleiligheter. Anonymkode: bf007...eed Det kommer an på Bygget. 4 leiligheter på en etasje. Alle har hjørne og to naboer... Liker hjørneleiligheter fordi det ofte er bedre lys i stua. (Gitt at rominndelen er slik) 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nei, man har nabo på en side: Hjørneleilighet Leilighet Leilighet Leilighet Leilighet Hjørneleilighet Hjørneleilighetene har en naboleilighet, de andre leilighetene har to naboleiligheter. Anonymkode: bf007...eed Kommer an på bygget det. Min gamle leilighet var hjørneleilighet. Hadde en nabo vegg-i-vegg i samme oppgang, og en nabo vegg-i-vegg som bodde i en annen oppgang. De som hadde leilighet i på andre siden av oppgangen min hadde en nabo i samme oppgang. Naboen på andre siden var i et annet bygg. Så mulighetene er mange, og ingen fasit svar på hvem som har flest naboer eller ei uansett hjørneleilighet eller ikke. Anonymkode: f7d8b...a7c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 En venninne av meg bor i hjørneleilighet, hun har kun naboer på ene siden og under seg. Om man får naboer på begge sider av hjørnet sitt, kommer an på hvordan bygget er bygget. Hun har gangareal utenfor ene hjørnet sitt. Anonymkode: 4a9bf...693 1
Ullvott Skrevet 16. mai 2021 #10 Skrevet 16. mai 2021 Enten man har naboer på en eller to sider er det jo ofte slik at lysforholdene i en hjørneleilighet er veldig gode. Det beste rommet, stua, ligger som regel i hjørnet. Med vinduer på to av stueveggene istedenfor bare på en endevegg blir det lyst og lekkert. PS: jeg trodde at fenomenet "nabo på bare én side" het endeleilighet på meglerspråk. Endeleilighet er jo alltid ettertraktet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå