Gå til innhold

Mange du har hatt sex med kun én gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her og grubler litt en lørdags kveld :). Tidligere denne uken hadde jeg sex med en fyr jeg har likt i mange år. Vi har hatt ganske mye kontakt det siste året etter at jeg ble singel, og avtalte til slutt at vi skulle treffes for «kos». Jeg skulle gjerne ønsket noe mer, men han sa for flere måneder siden at han ikke er klar for noe seriøst. Greit nok, jeg har vært alene lenge, og han er en flott type 😍

Bortsett fra et par meldinger rett etterpå har det vært stille fra ham etter det. Ingen bombe, forventet ikke noe annet.

Men, jeg treffer ham mer enn gjerne igjen om han ønsker det, vi hadde det skikkelig bra 😊.

Men i alle fall - i mine grublerier om jeg kommer til å høre noe mer fra ham eller ikke, så slo det meg at jeg faktisk aldri har hatt sex med noen kun én gang. 🤔 Det har alltid blitt fler, selv om det ikke er blitt forhold ut av det. Krysser fingre for at det blir det denne gangen og, men man kan jo aldri vite...

Ble nysgjerrig – har du truffet mange du kun har hatt sex med én gang og aldri mer? 🤔😊

Anonymkode: 44b3c...222

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske mange. Begynner å bli noen år siden,men syntes det var helt topp.

Anonymkode: 8238c...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange. Ligget må være 10/10 for at jeg skal gidde meg enn én gang. 

Anonymkode: 44dfe...08e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært på ONS, så mine sexpartnere har jeg ligget med flere ganger. 

Anonymkode: b1c0b...0d9

• Liker 1
Skrevet

2 stk 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Var noen i mine yngre dager, det er lenge siden. Blitt bedre på å velge nå😄

Anonymkode: 42bcc...177

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt å ha sex med en gang i Norge. Vi er ikke akkurat religiøse og at "ekteskapet" er hellig.

Anonymkode: 0825e...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare 2 stk. Hun siste var det avtalt bare sex med, siden hun ikke hadde hatt seg noe på 3 år. Etter å ha vært her, og sett en strøken ungkarsbolig, og kosete sex, så ble hun plutselig mer seriøs.  Derfor vil jeg oss ikke så vondt, at vi gjentar det. 

Anonymkode: 6f7c0...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er normalt å ha sex med en gang i Norge. Vi er ikke akkurat religiøse og at "ekteskapet" er hellig.

Anonymkode: 0825e...e31

Er det leseforståelse det skorter på, eller hadde du bare svar klart, på et annet spørsmål? 

Anonymkode: 6f7c0...383

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

5

Anonymkode: 36b11...8aa

AnonymBruker
Skrevet

Ikke voldsomt mange, kanskje 5-6. Noen jeg har angret på, og sikkert noen som har angret på meg. :P Har aldri gått inn for å ha en one night stand.

Anonymkode: 9470d...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Kun hatt sex i to langvarige forhold.

Anonymkode: 8e01d...ad9

Skrevet

Er vell bare 2-3 stykker det har skjedd med

AnonymBruker
Skrevet

Det var en dame jeg hadde sex med kun én gang og etter sex begynte hun å snakke om giftemål og barn. Hun terroriserte meg på facebook og over tlf i 2 år etterpå. Hun ga seg først når moren min sendte henne en melding hvor hun bokstavelig talt ba henne dra til helvete og bli der

Anonymkode: 380fd...137

Skrevet

5! To av dem var samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 35e59...376

AnonymBruker
Skrevet

God over 100, hvem teller??

Anonymkode: 9282c...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Fem tror jeg. Av 11 totalt. 

Anonymkode: 9a97b...062

AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt over, ligget må være 10/10 for at jeg skal gidde og ha sex igjen. Så ganske mange ons her. 

Anonymkode: 0736d...9d7

AnonymBruker
Skrevet

Ja har vel hatt en godt over 300 ganger med alle forskjellige menn. Har ikke klart å telle.

Anonymkode: 046b8...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...