AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Det er mulig dette er et søkke dumt spørsmål, men bær over med meg.... 😑 Jeg skal sende et dokument til lånekassen. Jeg har ikke skriver så jeg lager en digital signatur i et redigeringsprogram, limer dette inn i dokumentet og får en god venninne til å skrive ut dokumentet og poste det for meg (det oppgis at det må postets, ikke sendes digitalt. Jada, jeg kan maile lånekassen og sånn, men det er langhælj) Er dette ok? Er signaturen min gyldig, godkjent på samme nivå som en fysisk underskrift? Anonymkode: db534...8fc
stan Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Hvorfor kan du ikke skrive under etter at hun har printet ut? Det er litt gråsone dette du beskriver. Det er jo helst ønskelig at det ser ut som det er signert med penn.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 stan skrev (10 minutter siden): Hvorfor kan du ikke skrive under etter at hun har printet ut? Vi bor ikke på samme sted stan skrev (10 minutter siden): Det er litt gråsone dette du beskriver. Det er jo helst ønskelig at det ser ut som det er signert med penn. Skjønner.. skal heller vurdere å få en fysisk utskrift et sted og skrive under for sikkerhets skyld Anonymkode: db534...8fc
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi bor ikke på samme sted Skjønner.. skal heller vurdere å få en fysisk utskrift et sted og skrive under for sikkerhets skyld Anonymkode: db534...8fc Gå på biblioteket, evt. på Allkopi eller lignende. Postlegg det selv. Det er verdt det, for en slik digital signatur er ikke en ordentlig signatur. Anonymkode: 0b633...245
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gå på biblioteket, evt. på Allkopi eller lignende. Postlegg det selv. Det er verdt det, for en slik digital signatur er ikke en ordentlig signatur. Anonymkode: 0b633...245 Ok, da gjør jeg det Anonymkode: db534...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå