AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Del Skrevet 15. mai 2021 Er det slik at det er forskjell i målenhet på hver side av målebåndet? Om jeg skal måle i cm, er det da gul eller hvit side? Er sånn målebånd som kan rulles sammen (myk) Anonymkode: 6de03...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Del Skrevet 15. mai 2021 Her må du nesten komme med et bilde så vi forstår. Alle jeg har hjemme og på jobb (verksted) har samme farge på begge sider. De aller fleste har kun millimeter/centimeter også, mens noen målestokker har mm på ene siden og tommer opp ned på samme siden. Baksiden er identisk som fremsiden 😉 Anonymkode: 3c30a...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det slik at det er forskjell i målenhet på hver side av målebåndet? Om jeg skal måle i cm, er det da gul eller hvit side? Er sånn målebånd som kan rulles sammen (myk) Anonymkode: 6de03...76b Det ser du vel med egne øyne, dumt spørsmål! Anonymkode: 6734d...d8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Del Skrevet 15. mai 2021 Du ser heilt sikkert forskjell på centimeter og tommar, så dersom det ser likt ut, så er det nok cm på begge sider, slik som på mitt 🙂 Anonymkode: c8dbe...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Del Skrevet 15. mai 2021 Hallo.... du vet/ser vel forskjell på en cm og en tomme??? Anonymkode: 8e552...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Del Skrevet 15. mai 2021 https://hobbii.no/maleband-farvet-med-trykknap?store_id=4&gclid=Cj0KCQjw4v2EBhCtARIsACan3nzdKn_NcIksHrMD7EgsITxV6DpVvaxvpIwnwZmAc69WYiCIrC48EkYaAg62EALw_wcB Sånn du mener? Da er cm på begge sider... du kan bare vri båndtvang og måle hvit side mot gul side og da ser du jo at de er like... Anonymkode: 8e552...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. mai 2021 #7 Del Skrevet 15. mai 2021 Hvordan skal vi vite hvordan ditt målebånd ser ut? Og ærlig talt, du ser vel forskjell på cm og tommer, hvis det er det som er forskjellen på sidene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det slik at det er forskjell i målenhet på hver side av målebåndet? Om jeg skal måle i cm, er det da gul eller hvit side? Er sånn målebånd som kan rulles sammen (myk) Anonymkode: 6de03...76b Står det ikke trykt "cm" og/eller "Inch" på målebåndet, som her? Anonymkode: 57be9...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå