AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Tenker på serum og fuktighetskrem. Dama på hudpleiesalongen mente at jeg muligens smurte på for mye, at det rakk med bare bittelitt. Spiller det noen rolle? Om serumet eller kremen ikke "funker" for meg så hjelper det vel ikke om jeg tar bare lite av det? Kan det bli for mye av serum og krem? Har virkelig ikke peiling så jeg spør her 😝 Anonymkode: 083e3...a17
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Om noen lurer; jeg bruker normal mengde 😊 hverken mye eller veldig lite. Anonymkode: 083e3...a17
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Hehe. Jeg har alltid trodd at hvis man bruker MYE, får man bedre effekt. Men nei...Har fortsatt masse rynker 😂 Anonymkode: 34918...94f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Om jeg smører på for lite, blir det jo veldig tørt (har dehydrert hud) så må ha en god mengde og opplever ikke at jeg har noe overflødig krem i fjeset. Anonymkode: 7a31f...4ba
Roci Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Jeg synes du skal bruke den mengden som føles bra for deg, i alle fall når det gjelder fukt. Om du bruker aktive ingredienser som C-vitamin, syrer eller retinol, har det imidlertid ingen hensikt å "dynge på" - da risikerer du bare tørr og irritert hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå