Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det riktig at vi skal være? Jeg er en introvert (ikke glad for det) og blir deprimert når jeg ser vennegjenger eller ligger inne og hører på at folk fester sammen og har det gøy. Jeg vil liksom være en del av det, jeg vil ikke være alene, men så når jeg faktisk er med på ting så må jeg angstrenge meg veldig for å følge med og kjeder meg for fort. Det gir meg ikke noe å være sammen med folk. Jeg skulle ønske det gjorde, men av en eller annen grunn så kjeder jeg meg med andre. Synes de virker ukontrollerbare, forandrer planer. 
"Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg" stemmer veldig bra. Men jeg klarer ikke å være mot andre slik jeg vil de skal mot meg 😕 så det er liksom en evig pine det her.

Anonymkode: d8ed1...fb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk er mer fleksible enn du tror. Bring noe til samværet som gjør at du ikke kjeder deg. Hva hadde du gjort alene? Somregel liker vi mennesker som kommer med annerledes innspill og forslag.

Anonymkode: f7fc8...848

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også introvert, men har det ikke slik som deg. Jeg blir ikke deprimert av at andre har det kjekt på fest. Jeg liker godt å være hjemme, men jeg kan også ha det morsomt på fest eller i andre sosiale lag. Jeg krever derimot ikke at andre skal underholde meg, det er ikke slik det fungerer. Du får som regel like mye tilbake som det du gir i sosiale settinger, så dersom du bringer kjip energi og null vilje til å bidra i det sosiale så blir dette reflektert tilbake til deg og det er ikke rart du ikke har det noe gøy.

Anonymkode: 990d7...1ea

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...