AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Er du også en sånn som kjøper strømpebukser dagen de skal brukes eller i siste liten ...? Var innom HM nå, og der var det neste verre kø enn på polet! Anonymkode: e2206...4aa
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Haha ja er sånn med alt jeg kjøper😅 Men bruker ikke strømpebukser da, like best bare legger til kjole Anonymkode: 8c246...edd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Nei, jeg kjøper opp en del på en gang, så er jeg sikker på å ha når det trengs. Tror jeg har sånn 20 stk som er uåpnet i ulike farger og tykkelser, noen med hold-in og noen uten. Så er det noen som har holdt seg og kan brukes igjen. Anonymkode: cfcda...45d
Perelandra Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Nei, det er jeg ikke. Kjøper for det meste strømpebukser på salg. Bruker helst fargede og litt tykkere strømpebukser, så jeg kjøper når jeg finner noen i mine farger til nedsatt pris.
skreppamedleppa Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Det er svært sjeldent jeg kjøper nude eller svarte strømpebukser, men har en av hver i god kvalitet som jeg har hatt i gud hvor mange år. Men kjøper helst fargerike strømpebukser som turkis, orange, gul, rosa, senepsgul, blå osv, strømpebukse med mønster av ymse slag, og tykkere strømpebukser.. Disse kjøper jeg både på nett, når det er salg og når jeg kommer over de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå