Gå til innhold

Korte eller tettsittende kjoler og skjørt- tips og triks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilket undertøy bruker dere? Underskjørt? Hva gjør dere for å ikke "eksponere" dere ved feil?

Hvor kjøper dere undertøy, underkjoler/ skjørt og annet tilbehør som er greit å ha ved tettsittende eller korte kjoler og skjørt?

Anonymkode: d953e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker bare en nøytral, liten truse som passer til antrekket fargemessig. Hvis det skjer en glipp, for eksempel at vinden tar skjørtet et øyeblikk, så får det bare skje. 

Det er mange som bruker korte lår-tights under korte kjoler og skjørt, men jeg er ikke så glad i det. Jeg er heller ikke så glad i å bruke underkjole. 

Anonymkode: a82cd...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker bare en nøytral, liten truse som passer til antrekket fargemessig. Hvis det skjer en glipp, for eksempel at vinden tar skjørtet et øyeblikk, så får det bare skje. 

Det er mange som bruker korte lår-tights under korte kjoler og skjørt, men jeg er ikke så glad i det. Jeg er heller ikke så glad i å bruke underkjole. 

Anonymkode: a82cd...183

Skjønner. Jeg er ny til skjørt og kjoler så jeg lærer dette for første gang nå 🙊

Skal sjekke ut lårtights, om det er noe for meg. Takk for tips

Anonymkode: d953e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker kjoler og skjørt som går under kneet. Da slipper jeg slike problemer.

Anonymkode: 2c31b...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånt skjer jo men greit å ikke bruke det mest florere eller hullete undertøyet. Men pleier kjøre nøytrale enkle truser uten noe dill. Men lår tights er lurt sett mange som bruker det 🥰

Anonymkode: 4ab13...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

bruk hudfarget undertøy, da synes det ikke gjennom klær som f.eks er litt transparante:)

Anonymkode: 32627...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...