AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Goos girl fine bad. Anonymkode: bf086...f76
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Kasta alle buksene mine, og bytta til kjoler og skjørt. Hater skinnyjeans. Orker ikke bukser som viser fram kroppen. Vil at folk skal se meg. Ikke kroppen min. Anonymkode: 1f7a5...9e3 1
sicario Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Goos girl fine bad. Anonymkode: bf086...f76 Da jeg var ung ja. blå hanekam en dag. Piercinger i ansiktet neste. Tatoveringer på sparket både her og der... Neste dag helt raket på hode og kledd i dandy «merkeklær» plutselig slitte bukser, semska skinnjakke, rutete skjorter (grungetiden tidlig/midt på 90 tallet.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Nei, egentlig ikke. Har klippet håret kort et par ganger, men ikke piercet eller tatovert meg. Hadde en liten gother-periode, men uten å farge håret etc Jeg er ganske fastsatt i stilen min, men i løpet av 10 år så endrer den seg sakte men sikkert naturlig nok. De fleste klærne jeg har i dag er 3-5 år gamle. Anonymkode: 1b87b...d85 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Jeg har både tatovert meg og gjort store frisyre-endringer, men har egentlig ikke endret stil. Det er fordi min stil er et sammensurium av stilarter, og det er dagsform og anledning som bestemmer stilen 😄 Nå er jeg er godt voksen og har moderert meg mye i forhold til da jeg var ung (f.eks diskret sminke og ingen ville hårfarger lenger), men i løpet av en uke kan jeg fremdeles være rocke-dame, hippie/ bohem, ha klassisk look, og litt sporty/ basic. Anonymkode: 7aea2...702
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 Farget håret en del i ungdommen, men forandre i grunnen ikke stil fordi. Nå kan jeg gå i 50 tallskjole en dag, jeans den neste. Fjellsko og joggebukse en annen.. Anonymkode: b3319...908
SPOCA Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 Ja, før gikk jeg nesten bare i jeans, hatet kjoler og skjørt (dvs elsket det egentlig, men turte aldri å gå med dem), topper osv. Så en dag innså jeg at jeg var skikkelig lei, jeg følte ikke "meg selv", og la om til stilen jeg elsker: 50-tallskjoler/skjørt. Jeg går nesten aldri med bukser lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå