AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #181 Skrevet 21. februar 2022 Jeg hadde sagt opp jobben, kjøpt tomt og bygd hus (eventuelt kjøpt et hus som hadde mine ønsker), betalt ned all gjeld, kjøpt ny bil og hjulpet litt med å betale ned gjeld til nærmeste familie. Jeg ville leid personlig trener og fått hjelp til å få en sunnere livsstil. Hadde blitt dagmamma eller noe annet "meningsfylt" - som jeg hadde trivdes med. Hadde nok også prøvd å reist en del, eventuelt funnet en jobb som jeg virkelig elsket og gledet meg til å gå på! Anonymkode: 15b6d...ceb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #182 Skrevet 22. februar 2022 Sørget for at samboer og venninne og jeg selv ikke trengte å jobbe. Starta forlagaktig bisniss med venninne, evt samboer hvis han ikke heller ville skrive dikt. Gitt mitt eget eventuelle overskudd til veldedighet. Hus i skogen, hytte ved sjøen og på fjellet - med bookingsystem for familie og nærmeste venner. Gitt noe til familie (de har det ganske greit allerede). Kjøpt de beste elsyklene og dratt på en lang høstsykkeltur i Norge med samboer. Funnet noen jeg stolte på for å få hjelp til å fordele resten til gode formål - hvis det var noen rest. Anonymkode: 03617...998
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #183 Skrevet 22. februar 2022 dekket gjeld kjøpt bolig tatt noen mnd felles ulønna perm til varmere strøk tatt det derfra Anonymkode: 73830...0c9
Gjest Adobyen Skrevet 22. februar 2022 #184 Skrevet 22. februar 2022 Kjøper en lottokupong av og til og koser meg litt med at -Tenk om…. Å, da skulle jeg gjort..masse godt.
Gjest Shawtyella Skrevet 22. februar 2022 #185 Skrevet 22. februar 2022 Jeg hadde betalt ned gjelda til hele familien min og samboer sin. Kjøpt de søsknene mine som ikke har.. eget hus/leilighet. Hadde gitt 10mill ekstra til mamma og pappa så de alltid har en sikkerhet og mamma kunne jobbet mindre enn hun gjør (nærmer seg pensjonist). Så hadde jeg kjøpt meg selv 5 hus og leid de ut, bodd i det ene selv.. og gitt resten til trengende/veldedighet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #186 Skrevet 22. februar 2022 Jeg hadde antagelig brukt resten av dagen til å være i sjokk om jeg hadde vunnet så mye penger. Men.. etterhvert.. hadde jeg betalt ned all gjeld, til meg, min mor, bror. Nære venninner hadde også fått penger. Bad og kjøkken hadde blitt pusset opp. Hadde antagelig leid inn en interiørkonsulent. Dette er en leilighet og jeg trives godt å bo her, men noe oppussing hadde gjort seg. Boligen ligger veldig nære skole så ser ikke for meg å flytte. Ny bil. Hadde nok gitt bort noe penger til organisasjon, men hvor mye eller til hvilke måtte jeg ha tenkt meg om Ang jobb så hadde jeg ikke sluttet. Jeg må ha noe meningsfylt å gjøre. Jeg og ungene + min mor hadde reist på en super ferie der det var varmt og godt. 😅 Hadde også tatt en lang helg med ungene nå, et sted. Når kommer disse pengene? 🤪🤩🤩 Anonymkode: 8cff8...e47
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #187 Skrevet 22. februar 2022 Dette har jeg planlagt ned til minste detalj: Betale ned gjeld + bygge et nytt og praktisk hus til mannen og meg --> 8 mill Bygge hus til barna --> 16 mill Foreldre og søsken gjeldfri --> 4 mill Startkapital til nieser og nevøer, 1 mill per --> 11 mill Sparing for å sikre fremtiden for generasjonene som kommer --> 20 mill Donasjoner til diverse frivillige organisasjoner for barn og unge --> 5 mill Donasjoner til diverse frivillige dyreorganisasjoner --> 5 mill Opprettelse av stiftelse med stipender til unge voksne med utøvende yrke --> 50 mill Opprettelse av stiftelse med stipender til medisinsk forskning --> 80 mill Da var alt oppbrukt Anonymkode: b8cc7...8e8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #188 Skrevet 23. februar 2022 staten håver sikkert inn temmelig mye av disse pengene, gjennom forskjellige skatter og avgifter. Anonymkode: c1f7e...103
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #189 Skrevet 23. februar 2022 Bare å slenge inn en kupong på Eurojackpoten i morgen, dobbelt så mye i potten, 446 millioner. SKulle vel alltids vært fornøyd med det også jeg... Anonymkode: fb455...4ab
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #190 Skrevet 23. februar 2022 Gitt 10 mill til Kirkens Nødhjelp (best in class), 10 mill til noe i Norge. Gitt bort til bro, søster og barna. Oppgradert hus og hytte. Og så investert i klima. Anonymkode: 1c252...b60
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #191 Skrevet 23. februar 2022 Pusset opp rekkehuset vårt. Betalt ned boliglånet. Spart mye av pengene. Kanskje flyttet til en leilighet på en flate. Anonymkode: 31601...610
Jadzia Skrevet 23. februar 2022 #192 Skrevet 23. februar 2022 Bygget på og bygget om huset vi bor i. Generasjonsbolig som har vært i familien i over 100 år. Så hadde jeg kjøpt nabohuset som tidligere var en del av tomta her, hater fremmede naboer så tett innpå. hadde tatt førerkort på større bil og kjøpt bobil, bytta ut begge bilene med nyere og tryggere biler. Ingen luksus eller noe. Men fornuftige og gode biler. jeg hadde betalt ned gjelda til venninna mi så hun kunne stablet seg på beina igjen (etter en konkurs) gitt gave til kirken jeg går i, gaver til de jeg er glad i. Pengegaver altså. satt av penger på kontoer øremerket til ungene mine. hjulpet foreldrene til ei venninne av poden som sliter økonomisk. Kjøpt ny sofa og seng jevnt over prøvd å gjøre mye godt med de. Men samtidig passe på at jeg hadde nok til å klare meg. Men jeg hadde nok gitt bort minst halvparten til folk rundt meg som trenger det.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #193 Skrevet 23. februar 2022 Kjøpt meg et lite koselig hus på landet Kjøpt en leilighet til mamma og hus til pappa Gitt en del til tantebarn og søster Kjøpt meg ny bil Investert i boliger for å leie ut Kjøpt meg ny mobil og kamera Anonymkode: 82a9a...5c9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #194 Skrevet 23. februar 2022 Jeg hadde: kjøpt meg drømmehust kjøpt ny bil investert i aksjer og utleieboliger operert magen min da den er slapp og litt av hvert etter fødsel. Kanskje prøvd skikkelig treningsrutine først med personlig trener😂 gitt bort penger til mine nærmeste sagt opp jobben og brukt tiden min på mine hobbyer og selvpleie 😊 Anonymkode: f6797...83d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #195 Skrevet 23. februar 2022 Ah, drømmen!! - Sagt opp jobben. - Fikset opp dette huset og solgt det. Bygget drømmehuset på en stor tomt med flott utsikt! - Bygget drømmehytta et sted i nærheten, der vi kan tilbringe helgene. - Kjøpt feriebolig i utlandet, et sted med direktefly herfra. Med plass til masse venner og familie, stort basseng osv. - Oppgradert bilene. - Kjøpt båt. - Betalt ned alle lån. Betalt ned lån til mine foreldre. - Hjulpet min bror med egenkapital og nedbetaling av lån. - Spandert ferie på familien og svigerfamilien til feriehuset vårt. - Kjøpt meg ny tlf, Mac, Apple tv, smart tv osv. - Dratt på shopping med personlig shopper/stylist og oppgradert hele garderoben. - Kjøpt meg akkurat det jeg ønsker meg av interiør og møbler: ny sofa, nye spisebordsstoler, hyller, tepper, lamper osv. Gjerne noen dyre klassikere. Byttet ut IKEA/jysk stilen min.. - Kjøpt hemmelige gaver til venner og kjente. - Betalt ned gjelda til svigers og kjøpt nytt gårdsutstyr til dem: flett ny traktor, gravemaskin osv. - Donert til veldedige formål, feks 10 utvalgte organisasjoner. - Investert i noen lokale bedrifter. - Investert i bolig, kjøpt noen nye, flotte leiligheter og leid ut. - Bestilt oss en deilig, avslappende ferie. Ny destinasjon hver sommer: USA, Mexico, sør Amerika, Karibien, Mauritzius, Seychellene, Australia, Afrika.. Romantiske langhelger for meg og mannen til Island, New York, London osv. - Begynt å trene med pt. - Dratt på spa-helg med mannen eller venninner. - Investert i aksjer og fond. - Støttet ulike lag og prosjekter i nærmiljøet. - Satt av en solid buffer til oss selv og barna. Og så hadde vel alle pengene vært borte tenker jeg 😂 Anonymkode: 23253...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå