AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 drømmesenario for mange av oss men hva gjør du med livet ditt da? lever livet som en evig lang ferie? sparer til fremtidige generasjoner etc.. Anonymkode: 5cc73...fd0
starken Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Første jeg gjør er å komme meg inn i boligmarkedet. Sier opp deltidsjobben min og fokuserer 100 % på studiene mine. Gjør meg ferdig med studiene og får meg den jobben jeg ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Kommet meg langt, langt unna Norge, til et sted man er selvstendig og er såpass spennende selv at man ikke trenger andre mennesker. Nordmenn elsker seg selv, men jeg sliter med å se hva som er så bra med dem. Anonymkode: 92512...b09 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Hadde kjøpt meg tomt for å bygge hus + bestilt en fin ferie Anonymkode: 3c04c...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 Betalt gjelda, solgt bøttekottet, kjøpt 3-roms, tatt lappen. Kjøpt bil til søstera mi. Satt 200 000 i buffer, og gitt bort resten Anonymkode: dc167...a5d 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 -Betalt lån - Kjøpt hus - Ferie - Kjøpt bil - Sparekonto Tror jeg er ganske kjedelig! Liker jobben min, så den hadde jeg ikke sluttet i Anonymkode: 6c546...4a3 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #9 Skrevet 15. mai 2021 starken skrev (1 minutt siden): Første jeg gjør er å komme meg inn i boligmarkedet. Sier opp deltidsjobben min og fokuserer 100 % på studiene mine. Gjør meg ferdig med studiene og får meg den jobben jeg ønsker. interessant at du ville fortsatt og jobbe du kan leve veldig godt på rentene på den summen 6-7 millioner hvert år. Anonymkode: 5cc73...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 Betalt ned mitt, foreldres og søskens boliglån. Satt av mye i aksjer og fond, og investert i flere utleieboliger. Sørget for en god ferie iblant, og spart mye for andre. Tenkt meg nøye om før de resterende 170-180 millionene ble brukt Tipper jeg og mannen hadde førtidspensjonert oss og storkost oss med å leve av renter, og brukt livet på hverandre og hobbyer. Hadde også donert 10-20 mill i alle fall til forskning på en spesifikk sykdom. Det er mer enn det offentlige gir til den forskningen i året, så kanskje det faktisk hadde hjulpet. Anonymkode: eb5d3...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #11 Skrevet 15. mai 2021 Gått fra samboeren, betalt ned gjeld, betalt ned gjelden til mine nærmeste to venninner og svigerforeldre. Kjøpt flere investeringsleiligheter, aksjer, sparing også hadde jeg brukt 1 mill på oppstart av firmaet jeg har planlagt en stund. Anonymkode: 76b54...a1f
Snabeltann Skrevet 15. mai 2021 #12 Skrevet 15. mai 2021 (endret) Bestilt alle kakene til konfirmasjonen neste helg, så ingen trengte å bake🤣 og kjøpt fancy hagemøbler med puter, og et sånnt telt å ha på verandaen, pergola-sak Så tror jeg faktisk jeg hadde sagt opp lærerjobben min. Tatt en pause. Endret 15. mai 2021 av Snabeltann 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #13 Skrevet 15. mai 2021 -Kjøpt meg og kjæresten et fint hus i landlige omgivelser -overrasket kjæresten med en elbil -gitt søsken og foreldre penger -gitt til veldedighet. Jeg trenger virkelig ikke 200 millioner, og det eneste jeg egentlig trenger er en enebolig. Vi har jo råd til et lite hus og har bedre råd enn folk flest, men hadde vært fint med et stort hus og sluppet å betale ned på lån i 30 år fremover. Anonymkode: f7c57...fbf
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #14 Skrevet 15. mai 2021 Betalt ned boliglånet. Investert i aksjer og boliger til utleie. Samt kjøpt ferie hus i Florida og hytte på fjellet. Fått noen til å male huset og legge stein 😅 Og ikke minst, sagt opp jobben min og jobbet frivillig i stede. Anonymkode: b81e2...e09
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #15 Skrevet 15. mai 2021 Sakt opp jobben på dagen. Bygget hus. Stort hus. Brukt lang tid på å planlegge. Tatt lappen og kjøpt bil. Gitt penger til familie/venner. Når det hadde vært på plass hadde jeg: Meldt meg som frivillig hos dyrebeskyttelsen. Vært fosterhjem for katter. Investert i leiligheter. Donert penger. Fått personlig trener og coach. Morsomt å se om det faktisk er det jeg hadde gjort eller om jeg hadde blitt helt stormannsgal. Anonymkode: f9928...8ff 3
Gjest Laffatus Skrevet 15. mai 2021 #16 Skrevet 15. mai 2021 Betalke ut min og samboer sin gjeld flytte langt unna famillie
Menemen Skrevet 15. mai 2021 #17 Skrevet 15. mai 2021 Jeg kan ikke fatte og begripe de som sier de ville fortsatt å jobbe. Jeg hadde nok jobbet litt frivillig her og der, men fortsatt i nåværende jobb hadde jeg ikke. 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #18 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sakt opp jobben på dagen. Bygget hus. Stort hus. Brukt lang tid på å planlegge. Tatt lappen og kjøpt bil. Gitt penger til familie/venner. Når det hadde vært på plass hadde jeg: Meldt meg som frivillig hos dyrebeskyttelsen. Vært fosterhjem for katter. Investert i leiligheter. Donert penger. Fått personlig trener og coach. Morsomt å se om det faktisk er det jeg hadde gjort eller om jeg hadde blitt helt stormannsgal. Anonymkode: f9928...8ff Eller.... kanskje jeg bare hadde kjøpt bil og skaffet meg privatsjåfør 😅 Anonymkode: f9928...8ff 1
Gjest laPistola Skrevet 15. mai 2021 #19 Skrevet 15. mai 2021 Betalt ned min og families gjeld. Gitt litt til venner. Tatt med alle nære på en fin ferie når det blir mulig. Kjøpt en leilighet i Spania. Fått hjelp til og investere og lage et legat eller lignende for hjelp til fattige barnefamilier. Fortsatt livet som vanlig, men flyttet til Spania ( ihvertfall i vinterhalvåret ) når jeg blir eldre.
Hengebuksvinet Skrevet 15. mai 2021 #20 Skrevet 15. mai 2021 Fortsatt i jobben min, men kanskje redusert den til 80%. Kjøpt ny bruktbil, til kanskje 150'? Trenger ikke noe mer. Betalt for behandling i det private til min venninnes syke barn. Gitt bort litt til søsknene mine/svoger/svigerinne. Satt det aller meste i fond, og støttet noen veldedige formål fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå