Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
stan skrev (På 15.5.2021 den 18.36):

Da begynner det å bli kult. Tenk å få et anonymt kjærlighetsbrev fra Øvre-Volta eller noe. 

Det heter Burkina Faso nå :opplyser:

Til TS. Kjør på, hyggelig med noe annet en menighetsblad og valgbrosjyrer i postkassen. 

Endret av tånegla
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tånegla skrev (1 minutt siden):

Det heter Burkina Faso nå :opplyser:

Joda, jeg vet jo egentlig det. Kult å få et brev derifra. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Jeffe skrev (På 15.5.2021 den 19.00):

Fremdeles bare ett ledd så det kan enkelt spores opp.

Jeg ville betalt noen i Asia for å sende det via jobben sin, da er det vanskeligere å spore den konkrete personen (Betalingen gjør du i crypto). 

Brevet sendes til en person i USA som tar ut innholdet og skriver det av i egen håndskrift og sender det videre med eget papir og konvolutt. Personen gjør dette på instruks fra firmaet i Asia og kjenner ikke til deg eller personen som jobber der.

Brevet sendes så til naboen til din beundrers adresse. Jeg ligger i en busk like ved og følger med på når brevet blir levert. Med blanko og kulepenn samt hansker på, endrer jeg adresse og putter i riktig postkasse.

Så bærer det til skogs der blanko, kulepenn og hansker graves en halv meter ned på et nøye utvalgt sted. Mobil og gps klokke har hele tiden vært plassert hos min gode venn i Moss.

Men hva hvis noen graver det opp tenker du kanskje? Det de vil finne er kulepenn, blanko og hansker brukt i en helt annen sammenheng flere uker tidligere ned null kobling til den aktuelle personen! Det vil være umulig å koble opp mot brevet!

Hvor den ekte kulepennen er røpes bare ved AnonymBruker i en nøye utvalgt tråd innen søndag 16.mai kl 23.00.

😂😂😂😂 Herlighet. Jeg liker måten du tenker på. 💯

Anonymkode: 778db...1d4

• Liker 1
Skrevet

Er du 14 år? Vær voksen om du er over myndighetsalder og ta kontakt på mld, tlf eller face to face.

Hva godt kommer ut av ett anonymt brev som mottaker ikke aner at er fra deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, synes det høres spennende ut med en hemmelig beundrer. Kommer selvsagt veldig an på innholdet i brevet da😅 

Hva med å lage en anonym Mail/snap og sende der, da har du jo hvertfall mulighet til å få svar🤷‍♀️ Bare en tanke. 

Viktig å ikke trå over grenser her altså, det er ikke en invitasjon til å bli en fullblods stalker altså 😅 

Anonymkode: 905cc...133

AnonymBruker
Skrevet
On 5/15/2021 at 7:00 PM, Jeffe said:

Fremdeles bare ett ledd så det kan enkelt spores opp.

Jeg ville betalt noen i Asia for å sende det via jobben sin, da er det vanskeligere å spore den konkrete personen (Betalingen gjør du i crypto). 

Brevet sendes til en person i USA som tar ut innholdet og skriver det av i egen håndskrift og sender det videre med eget papir og konvolutt. Personen gjør dette på instruks fra firmaet i Asia og kjenner ikke til deg eller personen som jobber der.

Brevet sendes så til naboen til din beundrers adresse. Jeg ligger i en busk like ved og følger med på når brevet blir levert. Med blanko og kulepenn samt hansker på, endrer jeg adresse og putter i riktig postkasse.

Så bærer det til skogs der blanko, kulepenn og hansker graves en halv meter ned på et nøye utvalgt sted. Mobil og gps klokke har hele tiden vært plassert hos min gode venn i Moss.

Men hva hvis noen graver det opp tenker du kanskje? Det de vil finne er kulepenn, blanko og hansker brukt i en helt annen sammenheng flere uker tidligere ned null kobling til den aktuelle personen! Det vil være umulig å koble opp mot brevet!

Hvor den ekte kulepennen er røpes bare ved AnonymBruker i en nøye utvalgt tråd innen søndag 16.mai kl 23.00.

:ler:

Anonymkode: 09ee8...4eb

Skrevet
stan skrev (51 minutter siden):

Joda, jeg vet jo egentlig det. Kult å få et brev derifra. 

Mye bedre en feks. 4440 Tonstad😂

• Liker 1
Skrevet
Blomsterpotta skrev (32 minutter siden):

Er du 14 år? Vær voksen om du er over myndighetsalder og ta kontakt på mld, tlf eller face to face.

Hva godt kommer ut av ett anonymt brev som mottaker ikke aner at er fra deg?

Ikke vær så kjedelig du da😉

Jeg fikk en gang en hilsen i posthylla mi på jobb, det resulterte i både glede ( jeg var visst vakker både utpå og inni😍) og nysgjerrighet ( hvem i alle dager sendte slik til jobben min)  Smilet var på i flere dager, syntes TS sin ide er kjempesøt jeg. Om ikke hun/han skriver for amorøse og stalkeraktige meldinger da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis hun som skulle sende en anonym e-post til den kjekke mannen hun møtte via jobb?

Anonymkode: 85a36...ce3

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ok, her er greia.. Jeg vet at vedkommende jeg skal sende til er glad i romantikk og handlinger av den typen her.

Jeg skal ta kontakt med hen personlig også, men tenkte å sende et brev først bare for å bygge opp stemningen. Hen kommer antakelig til å skjønne hvem jeg er da vi hadde en god kontakt før og vi hadde også en fantastisk kjemi. Vi kom fra hverandre grunnet hen dro for å studere i et annet land. Nå er hen tilbake. 

Er egentlig ikke så farlig med den stemplinga, det er mer for spenningen sin skyld. Så at jeg er en "hemmelig beundrer" blir vel egentlig litt feil å si😅

Anonymkode: a7f35...548

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 11.59):

Hei. 

Jeg skal sende et anonymt brev. Jeg har sett at de på postkontoret stempler brevene. Vil det da stå hvilket postkontor brevet er sendt fra? 

jeg hadde blitt redd for deg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg skal sende et anonymt brev. Jeg har sett at de på postkontoret stempler brevene. Vil det da stå hvilket postkontor brevet er sendt fra? 

ja

Anonymkode: aa32f...2d5

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

men spiller det egentlig noen rolle om mottaker seg hva slags postkontor (eller "post i butikk") ett brev kommer fra? 

er du den ENESTE personen mottakeren kjenner som bor i det aktuelle området? :nissegutt: 

Anonymkode: 9ed2c...9eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

men spiller det egentlig noen rolle om mottaker seg hva slags postkontor (eller "post i butikk") ett brev kommer fra? 

er du den ENESTE personen mottakeren kjenner som bor i det aktuelle området? :nissegutt: 

Anonymkode: 9ed2c...9eb

Det spiller ikke såå stor rolle, er mer for at hen ikke skal skjønne at det er meg sånn med en gang😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...