Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg skal sende et anonymt brev. Jeg har sett at de på postkontoret stempler brevene. Vil det da stå hvilket postkontor brevet er sendt fra? 

Anonymkode: a7f35...548

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det, har du mulighet for å poste det i en nabokommune? 

Anonymkode: 94410...7cd

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp frimerker og send det fra et annet sted. Men hvorfor må det plent være anonymt?

Anonymkode: e46e4...c5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kjøp frimerker og send det fra et annet sted. Men hvorfor må det plent være anonymt?

Anonymkode: e46e4...c5c

Hemmelig beundrer🙈🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hemmelig beundrer🙈🥰

Det er skikkelig creepy stalkerfakter

Anonymkode: 8b3fa...822

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. 

Jeg skal sende et anonymt brev. Jeg har sett at de på postkontoret stempler brevene. Vil det da stå hvilket postkontor brevet er sendt fra? 

Hei! 

Er du sikker på at "postkontoret" stempler brevene? Det gjør de ikke her jeg bor. Den stemples fra sentrale hold, altså nærmeste omfordelingssentral. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hemmelig beundrer🙈🥰

Utrolig hyggelig. Håper du er kvinne, og sender til meg! ;) 

Anonymkode: 4d50f...b84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slapp av, skal bare sende et for å være hyggelig😉 Man trenger ikke være creepy bare fordi man vil gjøre én romantisk handling. Vi er bekjente. 

• Liker 3
Skrevet

Send et brev med en adressert og frankert konvolutt inni til noen du kjenner på en annen kant av landet. Så får du sendt det derfra. 

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (14 minutter siden):

Send et brev med en adressert og frankert konvolutt inni til noen du kjenner på en annen kant av landet. Så får du sendt det derfra. 

Eller til noen man kjenner i Afrika. Da er man sikrere!

Anonymkode: 40bb8...dd0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da begynner det å bli kult. Tenk å få et anonymt kjærlighetsbrev fra Øvre-Volta eller noe. 

• Liker 2
Skrevet

Personlig hadde jeg blitt redd av et anonymt kjærlighetsbrev. Grøss. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fremdeles bare ett ledd så det kan enkelt spores opp.

Jeg ville betalt noen i Asia for å sende det via jobben sin, da er det vanskeligere å spore den konkrete personen (Betalingen gjør du i crypto). 

Brevet sendes til en person i USA som tar ut innholdet og skriver det av i egen håndskrift og sender det videre med eget papir og konvolutt. Personen gjør dette på instruks fra firmaet i Asia og kjenner ikke til deg eller personen som jobber der.

Brevet sendes så til naboen til din beundrers adresse. Jeg ligger i en busk like ved og følger med på når brevet blir levert. Med blanko og kulepenn samt hansker på, endrer jeg adresse og putter i riktig postkasse.

Så bærer det til skogs der blanko, kulepenn og hansker graves en halv meter ned på et nøye utvalgt sted. Mobil og gps klokke har hele tiden vært plassert hos min gode venn i Moss.

Men hva hvis noen graver det opp tenker du kanskje? Det de vil finne er kulepenn, blanko og hansker brukt i en helt annen sammenheng flere uker tidligere ned null kobling til den aktuelle personen! Det vil være umulig å koble opp mot brevet!

Hvor den ekte kulepennen er røpes bare ved AnonymBruker i en nøye utvalgt tråd innen søndag 16.mai kl 23.00.

• Liker 7
Skrevet

Spør postkontoret eller posten på facebook, det er de som kan svare best

Skrevet

1800 tallet ringte og ville ha slike anonyme kjærlighetsdeklarasjoner tilbake til rett tidsepoke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (På 15.5.2021 den 18.40):

Personlig hadde jeg blitt redd av et anonymt kjærlighetsbrev. Grøss. 

Jeg også! 

Anonymkode: b1738...883

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jeffe skrev (På 15.5.2021 den 19.00):

Fremdeles bare ett ledd så det kan enkelt spores opp.

Jeg ville betalt noen i Asia for å sende det via jobben sin, da er det vanskeligere å spore den konkrete personen (Betalingen gjør du i crypto). 

Brevet sendes til en person i USA som tar ut innholdet og skriver det av i egen håndskrift og sender det videre med eget papir og konvolutt. Personen gjør dette på instruks fra firmaet i Asia og kjenner ikke til deg eller personen som jobber der.

Brevet sendes så til naboen til din beundrers adresse. Jeg ligger i en busk like ved og følger med på når brevet blir levert. Med blanko og kulepenn samt hansker på, endrer jeg adresse og putter i riktig postkasse.

Så bærer det til skogs der blanko, kulepenn og hansker graves en halv meter ned på et nøye utvalgt sted. Mobil og gps klokke har hele tiden vært plassert hos min gode venn i Moss.

Men hva hvis noen graver det opp tenker du kanskje? Det de vil finne er kulepenn, blanko og hansker brukt i en helt annen sammenheng flere uker tidligere ned null kobling til den aktuelle personen! Det vil være umulig å koble opp mot brevet!

Hvor den ekte kulepennen er røpes bare ved AnonymBruker i en nøye utvalgt tråd innen søndag 16.mai kl 23.00.

Nå snakker vi! ;)

Anonymkode: 028f9...1cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 17.55):

Nå får du gi deg! Det kommer selvsagt an på innholdet, men det er da bare romantisk og hyggelig! Om du tror det er stalking så har du misforstått totalt hva det er for noe. Jeg heier på TS. ;)

Anonymkode: 028f9...1cf

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 18.05):

Slapp av, skal bare sende et for å være hyggelig😉 Man trenger ikke være creepy bare fordi man vil gjøre én romantisk handling. Vi er bekjente. 

Bekjente?

Hadde blitt pissredd. Ikke gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Klipp ut trykte bokstaver fra ukeblader og lim på. Så blir det skikkelig creepy. # spenning i hverdagen#

Anonymkode: ae83e...338

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

KJære mottager.

Dette er en anonymt brev som forteller deg noe du kanskje vet fra før av: At partneren din er utro med en mann med svært stor penis som er forfatter av diverse tråder om penisstørrelse på KG.

Så hvorfor kaste bort tiden på en utro partner når du kan få meg i stedet; jeg er her og venter på deg, og vet at du bruker en lilla tannbørste og når du går på på do; alle klokkeslettene og bevegelsene dine blir notert i den lille, svarte notisboken min.

Når skal vi gifte oss ...?

Hilsen din hemmelige beundrer XXX

Anonymkode: e39e4...7a8

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...