AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Hvordan vite om en date egentlig er en kontrollerende fyr? Anonymkode: e1ef9...fa8
Svartfugl Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan vite om en date egentlig er en kontrollerende fyr? Anonymkode: e1ef9...fa8 Vanskelig å vite uten å kjenne noen! Det er viktigere at du tenker over hva fu skal og ikke skal finne deg i. Men om han/hun viser flere av disse tegnene, ville jeg blitt veldig skeptisk: - virker unormalt mistenksom og har generelt mistillit til de fleste. Tror "alle" lyver og har onde baktanker. Sier gjerne ting som "så du hvor stygt hun/han så på meg" når dere kjører el går forbi forbi tilfeldige personer. -stiller spørsmål som gir mer inntrykk av kontrollspørsmål og avhør enn nysgjerrighet. -gir inntrykk av at ting du sier er mistenkelig. Beskylder deg for å lyve om trivielle ting. -spør alltid "hvem var det??" når noe skjer på telefonen din. -sier at vennene dine og ev. familien din ikke er "bra" for deg. -ønsker at BARE dere to skal være sammen, ofte er begrunnelsen "jeg elsker deg så høyt" -urimelig sjalu uten at du har gitt personen grunn til å være det. -blander seg i hva du skal ha på deg, hva du gjør når du ikke er med personen osv. -sier at alle andre hen har datet er fæle og uørelige, men at du er spesiell. -blir sur når hen ikke får viljen sin,bruker gjerne emosjonell utpressing: "Jeg trodde du ville noe seriøst med meg, men tydeligvid ikke når det er SÅ viktig å beholde facebookvennene dine"/"Hvis du er glad i meg, gjør du dette for meg" etc etc... -reagerer sterkt om hen ikke får tak i deg omgående. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå