Gjest gjest... Skrevet 4. september 2005 #1 Del Skrevet 4. september 2005 Hei Jeg skal på en tre ukers ferie ti Seattle i begynnelsen av oktober, og lurer på om det er noen som har tips til ting en bør se, gjøre eller shoppe! Eller noen andre gode tips dere har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #2 Del Skrevet 24. september 2005 Hei!! Vil anbefale Nordstrom, Gap, Abercrombie & frich (eller hva d nå heter), old navy, osv.. ska se hva jeg kommer på.. Pike place market for frukt og grønt ol Ska skrive mer når jeg kommer på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BK Skrevet 28. september 2005 #3 Del Skrevet 28. september 2005 Space Needle er et must så sant du ikke har høydeskrekk. Ellers så har de omvisning på Boeing fabrikken (se de bygge jumbojet m.m.) Ellers så burde du ta fergen over Puget sund og ta en biltur rundt i den vakre naturen på Olympia halvøya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå