Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter skikkelig. Jeg er "bare" 33 men føler meg eldgammel. Har en form på haken som gjør at jeg får sånne streker under munnen og jeg føler det får den til å se klumpete ut. Pga et lite drypp for noen år siden så henger ene siden av ansiktet mitt litt ned, får ikke trent det opp igjen. Har alltid hatt litt størrelse på kinnene og "bulldog kinn" fra jeg var liten, ikke mye, men er der. Jeg ser aldringen komme, men bare hos meg!! Internett renner over av 50åringer som har glattere fjes enn meg, venninner og bekjente som begynte med filler og botox for lenge siden, jeg ser eldre ut enn en del av mine venner enda vi er jevngamle! Enten er jeg en gammal 33åring eller så ser de alle bare ut som 20 takka være litt hjelp.

Jeg smører og toner, har nå begynt med det der ansikt yoga greiene og håper det vil hjelpe litt, for herregud, er det bare å legge seg under sprøyter og kniver? Det er så deprimerende å åpne Facebook og instagram at jeg orker ikke det lenger. Alle er perfekte og glatte, selv uten noe sminke..

Anonymkode: 62d92...2e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sammenligner deg med folk som fyller på med filler og botox. Bare vent, etter noen år med dette greiene er det du som kommer til å se best ut. Prøv å ikke glo for mye på perfekte bilder på nett og bare ta vare pådeg selv, du ser sikkert mye bedre ut enn du tror.

Anonymkode: d4242...fd8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du sammenligner deg med folk som fyller på med filler og botox. Bare vent, etter noen år med dette greiene er det du som kommer til å se best ut. Prøv å ikke glo for mye på perfekte bilder på nett og bare ta vare pådeg selv, du ser sikkert mye bedre ut enn du tror.

Anonymkode: d4242...fd8

Tusen takk, kanskje jeg har en extra dårlig dag, fått den ørtende 40åringen med perfekt glatt hud trøkka i trynet.. føler jo jeg burde hatt ansiktsløfting omtrent!

Anonymkode: 62d92...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Det folk flest gjør, er at de sammenligner seg på sitt værste med andre på sitt beste.  Da også gjerne mot topp 10% av de peneste - for det er jo dem man legger merke til.

Du kan jo prøve å dolle deg opp en dag, sminke deg og så ta bilde i bra lys og kanskje et filter. Så kan du sammenligne deg med de som ikke ligger på topp 10 lista. Hvordan føles det?

Det er vanskelig å vurdere sitt eget utseende. De fleste gjør en dårlig vurdering. Så det beste er å ikke bry seg så mye. Bare prøv å vær den beste utgaven av deg selv, mer kan du ikke gjøre. Ikke gi etter botox/filler-presset hvis du selv er imot kosmetiske behandlinger.

Anonymkode: 1d414...4e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...