AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Har sånne svamper, men har bare 2 så hvordan holde rent mest mulig? Hvor mange ganger bruker dere dem før dere vasker dem og vasker dere dem bare med å legge dem i såpe eller kjøres de i oppvaskmaskinen? hvor mange grader kjører dere på? Anonymkode: cdd84...c0c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Ansiktsvamper? Vet ikke helt hva du mener? Om du mener klut som du vasker ansiktet med så kaster jeg den til vask etter hvert bruk(vaskemaskin 60 grader) men dette er fordi jeg bruker den andre steder også. Er det slik sminkefjernerklut du mener? Om du bare vasker deg i ansiktet så kan du sikkert bare skylde godt å bruke andre siden dagen etterpå, kan jo vaskes for hånd men jeg ville hevet den i vaskemaskinen etter to dager minst. Ville heller kjøpt en til. Kluter til å vaske huset med vasker jeg etter bruk eller skylder med varmt vann, henger opp og har et par dager, alt ettersom hva det er brukt til. Anonymkode: c189b...8c2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ansiktsvamper? Vet ikke helt hva du mener? Om du mener klut som du vasker ansiktet med så kaster jeg den til vask etter hvert bruk(vaskemaskin 60 grader) men dette er fordi jeg bruker den andre steder også. Er det slik sminkefjernerklut du mener? Om du bare vasker deg i ansiktet så kan du sikkert bare skylde godt å bruke andre siden dagen etterpå, kan jo vaskes for hånd men jeg ville hevet den i vaskemaskinen etter to dager minst. Ville heller kjøpt en til. Kluter til å vaske huset med vasker jeg etter bruk eller skylder med varmt vann, henger opp og har et par dager, alt ettersom hva det er brukt til. Anonymkode: c189b...8c2 De engangs skuresvampene til å vakse kjøkken med osv kaster jeg etter bruk, men kan sikkert hive de i oppvaskemaskinen. Anonymkode: c189b...8c2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Jeg ser nå hvilket forum det er på så da sier det jo seg selv😂 Men ja, jeg ville nok ha skaffet meg en til og brukt den max et par ganger før vask. Anonymkode: c189b...8c2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Etter hver bruk helst, eventuelt maks 2 ganger. Men det er for min egen velvære. Jeg føler meg bedre av det. Jeg bruker også vanlige håndkler kun én gang. Jeg ville ha kjøpt inn flere kluter hvis du skal bruke det en gang før hver vask, hvis ikke blir det jo veldig slitsomt med vasking, ja. Anonymkode: b8285...62c
Gjest Fnuggolina Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 Jeg har mikrofiberkluter til ansiktet - vasker dem i maskin etter 1 gangs bruk. Sammen med annet altså. Kjøpte 5-6 stykker. Beautyblendere vasker jeg for hånd sånn 2 ganger i uka kanskje? Bruker de ikke til foundation, kun til siste finish på concealer. Hadde nok vasket dem annenhver dag om jeg brukte de til foundation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå