Gå til innhold

Midtnorske bruder?

Gjest Gjest_Corazon_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Corazon_*
Skrevet

Er det noen bruder fra midtnorge der ute? Har ikke oppdaget noen enda... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou ii
Skrevet

Midtnorge? Som i "Trøndelagsområdet"?

I såfall er det meg, i Trondheim :)

Skrevet

Jannibrud, som riktignok sto brud i sommer :)

Æ e fra Trondheim

Skrevet

Hurra! Da er vi tre, noen flere?

Jeg bor også i Trondheim, men skal gifte meg et annet sted :)

Skrevet

ÅÅÅÅ, da skal du jo gifte deg til helga,Enelsi? Lykke til! Hvilken kirke, eller er det rådhuset?

Gjest Litjtuppa
Skrevet

E å bor i Trondheim, men kommer egentli fra ei bygd litt lenger sør, studerer her i byn :vinke: Ska prøve brudekjoler snart.. :hoppe:

Skrevet

Herlig, Litjtuppa! Har du en bryllupsdato, eller er det langt fram? Skaff deg uansett dagbok, det er moro! :)

Gjest trønder
Skrevet

Jeg er trønder og vi skal gifte oss nå på lørdag i Havstein kirke.

Hadde navnet Harry's kvinne, men har ikke klart å logge på som det etter at de gjorde om sidene her...

Gleder meg mest til søndag...

...neida, det blir sikkert fint, bare litt for mye familietrøbbel i denne prosessen. Må prøve å glemme det denne dagen og bare kose meg.

Gjest Litjtuppa
Skrevet

Huffda, ikke greit med familieproblemer nei..MEN på lørdag er det deres dag, og dere må nyte den!! Går helt sikkert bra!! Skal tenke på deg ;) Lykke til trøder`n :klem:

Gjest Litjtuppa
Skrevet

CORAZON: Har satt dato ja, 5.august 2006, altså neste sommer!! Går vanvittig fort!! :hoppe: Har tenkt lenge på å lage meg dagbok, men vet bare at jeg blir enda mer avhengig av kg da, blir ikke mye studier da, har utsatt det mange ganger.. :ler: Får se om jeg greier å fikse en dagbok snart ;) Var forresten veldig fin kjolen din!! Tenker du blir kjempestilig i den!! ;) Skal prøve iløpet av uken håper jeg..er veldig glad i MS kjolene, så mange fine!! Jaja, vi snakkes nok her inne igjen! Natta :engel:

Skrevet

Trønder; Havstein kirke er helt nydelig, for ikke å snakke om uteområdet der. Det blir sikkert "knaillbra". Lykke til lørdag!!

-Det er meldt bra vær også;-)

Skrevet

-Og litjtuppa, det er sant at det går bort mye tid til kg, skjønner godtat du venter litt med dagboka.

Skrevet

Corazon: Vi gifter oss i Strinda kirke på Moholt. Har veldig til bryllupsnerver om dagene.

Skrevet
Enelsi: Når på dagen?

Kl.12.45.

Er det du som skal vies før eller etter meg eller?

Skrevet

Skal være gjest i en vielse senere på dagen, trodde et øyeblikk jeg hadde "avslørt" min kusine ;) .Lykke til,og ha en vidunderlig dag! :hjerte:

Skrevet

Men huffda, stakkars Enelsi! Hva er du mest nervøs for? Hva er det verste som kan skje? Slik bruker jeg å tenke når jeg er nervøs for noe. Det verste som kan skje, skjer sannlynligvis ikke, husk det! :):klem:

Skrevet
Skal være gjest i en vielse senere på dagen, trodde et øyeblikk jeg hadde "avslørt" min kusine ;) .Lykke til,og ha en vidunderlig dag! :hjerte:

:ler: hehe.. Tror faktisk jeg har snakket med kusinen din på telefon en gang. Vi har en felles bekjent. ;)

Takk for lykkeønskning!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...