Gå til innhold

Vasking av terrassen, så komplisert som man skal ha det til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det da ikke bare å spraye på vaskemidelet anbefalt der man kjøper slikt, med en trykk-sprayflaske eller lignende, la det virke, og så moppe over med en mopp/kost egnet, på et ordinært skaft fra f.els Jordan, og så spyle av? Må man ha terassevasker til høytrykksspyleren og alskens av utstyr? 

Skjønner ikke hvorfor det er så "ork" å vaske og beise terrassen, det ser jo enkelt nok ut. Om man ikke har 250kvm terrasse.... 

Anonymkode: 0858b...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det som du skriver og er enig med deg. Det enkle er det beste.  Spray vaskemiddel for terasse ,skrubb ,skyl.

Høytrykk vask og alt annet er butikker og diverse nettaviser osv betalt av butikker som pusher nemlig for å få solgt ting.

Anonymkode: c3614...bdb

Gjest Albbas
Skrevet

Tja... Vi gjør det så "enkelt" som deg, men måtte gjøre det to ganger (pes!) og fortsatt ble det ikke helt rent. Skrubber for harde livet. Ønsker meg terassevasker. 😂 

Det kommer jo veldig an på hvor skittent man får det. Vi har det bart året rundt, masse regn og enorm ned grønske. Er et helvete å få rent. På andre siden av huset er det null stress. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker terrassevasker, og synes det er greit. At andre velger andre måter får være opp til de.

Anonymkode: 2beea...5bd

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (2 timer siden):

Tja... Vi gjør det så "enkelt" som deg, men måtte gjøre det to ganger (pes!) og fortsatt ble det ikke helt rent. Skrubber for harde livet. Ønsker meg terassevasker. 😂 

Det kommer jo veldig an på hvor skittent man får det. Vi har det bart året rundt, masse regn og enorm ned grønske. Er et helvete å få rent. På andre siden av huset er det null stress. 

Naturligvis, jeg tenkte ikke over at den kunne være skikkelig skitten! Da kan jeg forstå at det fort blir mer ønskelig med terassevaskeren, for å slippe rene treningsøkta! Her er det begrenset hvor skittent det blir på et år eller to, men terrassen ble lagt for to år siden og er enda ubehandlet så det kan vel fort forandre seg hva den tar til seg? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 0858b...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...