Gå til innhold

Den positive tråden om barnehager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger en sånn tråd også, jeg vil ikke ha noen som klager i denne tråden!

Anonymkode: 3b79a...7b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn gikk i en fantastisk  utebarnehage, det passet mitt barn hekt perfekt.

De ansatte ( mange mannlige) var vanvittig flinke i jobben sin.

Anonymkode: 3b79a...7b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn går i en fantastisk barnehage. Koselige, kompetente ansatte og masse spennende aktiviteter. Trygt og godt å levere. 

Anonymkode: 3551b...ce1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med barnehagen til sønnen min, de er veldig flinke, finner på mye moro og han vil ofte ikke hjem når jeg henter han 😊 det ser jeg på som et godt tegn! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og jenta mi elsker barnehagen! De ansatte er fantastiske, ikke langt unna halvt om halvt menn/kvinner på avdelinga hennes. Så utrolig koselige å prate med! I tillegg er de ansatte på andre avdelinger kjempekoselige, hilser alltid jenta mi med navn når vi går forbi de ute under henting/levering ☺️ De finner på mye kjekt, lager mye fint og vi kunne altså ikke vært mer fornøyd! Heia barnehagen!! ❤️

Anonymkode: 820a4...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med barnehagen til datteren min, de ansatte er så flinke og avslappa, også digger jeg at de ikke har sukkerforbud og kan fint servere litt vaniljesaus ved siden av frukten om noen har bursdag. 

Anonymkode: eac4b...fbf

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med barnehagen. Og det samme er sønnen min så det er ikke noe problem å levere, han løper inn i garderoben hver morgen. De ansatte er alle hyggelige og aktive med barna.  Utearealene er ikke de største, men de er på tur flere ganger i uken. I tillegg har de spennende inneområder, blant annet et vannrom hvor barna kan kose seg i vannet. 

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen til jenta er ikke den med mest og mest fancy utstyr og lekeområder, men hun storkoser seg i barnehagen og jeg har ingen vonde følelser med å levere henne der. Glad når hun leveres og glad når hun hentes ❤️

Anonymkode: 69cae...f34

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med bhg til vår. Selvfølgelig noen småting som er litt negativt, men i det store og hele veldig fornøyd. De ansatte ser barna på en veldig fin måte, og for meg som forelder føler jeg at alle ansatte (også de på andre avdelinger) kjenner barnet mitt godt, og at de synes hun nesten er like spesiell som jeg synes. 
barnet stortrives, og jeg gruer meg allerede til hun skal slutte der og begynne på skolen (om 3 år). 

De har faste vikarer, så vi kjenner alle vikarene, de har pedagogisk opplegg som de inkluderer oss foreldrene i (forteller hva og hvorfor). 

Anonymkode: 308e1...52d

Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig å se barnebarnet mitt strekker armene ut til den som tar han imot i barnehagen. Samtidig smiler fra øre til øre. Da vet jeg barnebarnet mitt trives 🥰

Barnehagen har alt av tenkelig leker og de er så flink til å finne på ting. Aldri en dag som er lik. De sender video/bilder til foreldrene nesten daglig, så de kan se hva barnet gjør i barnehagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen til min datter er fantastisk! Kun kvinner som jobber der, og det er veldig bra for datteren min da hun er veldig nervøs rundt menn. 
Får også bilder sendt rundt 4 ganger der de skriver hva de får til frokost, lunsj og frukt.

Anonymkode: ee351...ec5

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen der datteren min går har så flinke ansatte fulle av empati, omsorg og interesse for barna. De gjør masse spennende, og tilpasser også opplegget etter hva barna viser interesse for. Jeg ser at datteren min storkoser seg der. Hurra for barnehager med flinke ansatte! 

Anonymkode: 15ef8...80e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og skulle ofte ønske at foreldrene kunne vært flue på veggen en dag og sett hvor fint barna har det. Så mye latter, lidenskapelig lek, vennskap og ren glede. Engasjerte voksne som deltar i barnas lek og følger dem rundt på utforskning hele dagen. Voksne og barn som virkelig koser seg. Det går aldri en dag uten rørende og fantastiske øyeblikk mellom barn eller barn og voksne. Små hendelser av så god omsorg og gjennomgående glede man nesten ikke skulle tro kunne skje.

Når barna blir hentet derimot, er vi færre voksne på jobb, og har mye mer forefallende arbeid som rydding, pakking av sekker, snakke med foreldre som kommer. Barna er også litt lei av barnehagen på dette tidspunktet og venter på å dra hjem. Så da er det litt vanskelige å få dem engasjert i lek, og de blir gående litt rundt og vente på henting. Så ofte tenker jeg at når foreldrene kommer, og ser slitne, apatiske barn, og voksne som er "opptatt", så får de kanskje litt feil inntrykk. De skulle bare visst hvor fint vi har det sammen i barnehagen. Jeg elsker jobben min.

Anonymkode: fb305...ea3

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Barnet mitt går i en flott barnehage med fantastiske ansatte. Kunne ikke vært mer fornøyd. 

De gjør så mye gøy, har morsomme samlinger, fine turer, og tilrettelegger for mye bra lek. 

Det blir litt vemodig når hun skal på skolen neste år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...