AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Del Skrevet 15. mai 2021 Det er tre ulike begreper, men hva er forskjellen på disse? Blir helt forvirret av at folk bruker disse begrepene som at de tre er akkurat det samme. Hvordan vil disse tre begrepene prege mulighetene til å få jobber? Anonymkode: 25abe...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Del Skrevet 15. mai 2021 Introvert - får energi av alenetid Sjenert - tør ikke ta stor plass Beskjeden - litt i samme gate som Sjenert, kan også bety litt ydmyk. Ikke helt fornøyd med beskrivelsene, men det beste jeg fikk nå Anonymkode: dbe9c...f3e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Introvert - får energi av alenetid Sjenert - tør ikke ta stor plass Beskjeden - litt i samme gate som Sjenert, kan også bety litt ydmyk. Ikke helt fornøyd med beskrivelsene, men det beste jeg fikk nå Anonymkode: dbe9c...f3e Tror jeg ble litt klokere. Beskjeden tror jeg også kan være en som ikke deler egne meninger og som ikke har sterke meninger, en som jatter med. En som ikke er sjefete og som ikke tar ordet på møter. Og også en som er litt over gjennomsnittet hyggelig, som alltid takker for hjelpen eller som tilbyr hjelp til andre i jobbsammenheng for eksempel. Anonymkode: 25abe...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Del Skrevet 15. mai 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Tror jeg ble litt klokere. Beskjeden tror jeg også kan være en som ikke deler egne meninger og som ikke har sterke meninger, en som jatter med. En som ikke er sjefete og som ikke tar ordet på møter. Og også en som er litt over gjennomsnittet hyggelig, som alltid takker for hjelpen eller som tilbyr hjelp til andre i jobbsammenheng for eksempel. Anonymkode: 25abe...fe8 Den siste setningen er jeg ikke enig i har noe med beskjeden å gjøre, beskjeden er som du sier; en som ikke deler egne meninger og som ikke har sterke meninger. En som ikke er sjefete og som ikke tar ordet på møter. De er litt ydmyke, tenker ikke så stort om seg selv. Å være hjelpsom og hyggelig er ikke relatert til beskjeden, man kan godt være lite hjelpsom og sur og samtidig være beskjeden. Anonymkode: 6ab56...506 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 15. mai 2021 #5 Del Skrevet 15. mai 2021 Man kan være både introvert, sjenert og beskjeden samtidig, eller bare en eller to av dem. En introvert person er en som trives alene/i eget selskap, eller med få personer av gangen. Som foretrekker å holde seg for seg selv. Man kan være introvert eller ekstrovert, eller et sted i mellom. En sjenert person er en som gjerne føler seg utilpass med å ta plass blant andre, man er blyg, unnselig, forlegen, usikker på seg selv. Det kan hende man i utgangspunktet ønsker sosial kontakt, men kan synes det er vanskelig å få det til. En beskjeden person er tilbakeholdene og forsiktig. Man ønsker ikke å ta plass eller være til bry, man roper ikke ut sin mening og takker nei til det siste kakestykket. Man kan være beskjeden fordi man er høflig, eller fordi man er sjenert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå