AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Del Skrevet 15. mai 2021 Bruker du samme merke som rensemelk? Har aldri brukt ansiktstoner...fordi jeg ikke forstår hensikten? Bruker bare kaldt vann etter rens. Anonymkode: 772c3...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg liker den grønne fra Origins For meg er toner viktigere enn rensemelk Anonymkode: 39e8f...fc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Del Skrevet 16. mai 2021 Bruker toner etter jeg har renset av sminke, toner tar sminkerester. Ellers bruker jeg ikke det i min vanlige hudpleierutine. Anonymkode: d8382...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. mai 2021 #4 Del Skrevet 16. mai 2021 Bruker en fuktighetsgivende toner (Skincity Skincare Milky Moisture Toner)da huden min trenger ekstra fukt. Serum blir ofte for mye for den litt fete t-sonen min, toner fungerer mye bedre 🙂 Til AB#5 over her, har du vurdert dobbeltrensing? Oljerens/oljebasert rens er det som fjerner sminke mest skånsomt og effektivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Del Skrevet 16. mai 2021 Roci skrev (3 minutter siden): Bruker en fuktighetsgivende toner (Skincity Skincare Milky Moisture Toner)da huden min trenger ekstra fukt. Serum blir ofte for mye for den litt fete t-sonen min, toner fungerer mye bedre 🙂 Til AB#5 over her, har du vurdert dobbeltrensing? Oljerens/oljebasert rens er det som fjerner sminke mest skånsomt og effektivt. Jeg gjør dobbelrens, oljerens og rensekrem. Toner bruker jeg for å fjerne sminkerester etter rensestegene. Anonymkode: d8382...b2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 16. mai 2021 #6 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg bruker Glycolic Acid 7% fra The Ordinary om kvelden, for det gir huden glød, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #7 Del Skrevet 16. mai 2021 Lafamiglia skrev (4 minutter siden): Jeg bruker Glycolic Acid 7% fra The Ordinary om kvelden, for det gir huden glød, synes jeg. Gir den fukt eller blir man mer tørr siden det er AHA syre? Anonymkode: 854d5...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 16. mai 2021 #8 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gir den fukt eller blir man mer tørr siden det er AHA syre? Anonymkode: 854d5...61e Den gir nok ikke fukt, nei, men jeg opplever at fuktighetskremen trekker mye bedre inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Del Skrevet 16. mai 2021 Bruker rent vann, og that’s it. Alltid hatt fin hud. Anonymkode: 828f6...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #10 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruker rent vann, og that’s it. Alltid hatt fin hud. Anonymkode: 828f6...618 Ja noen er heldige som er født med en enkel hud som ikke trenger noe spesielt. Heldig du! Anonymkode: 854d5...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Del Skrevet 16. mai 2021 Pleide å bruke The Ordinary Glycolid Acid 7% Toning Solution. Brukte den fordi den gav en lett fukt til huden. Serum, hudkremer osv. blir ofte for mye fukt for huden min. Anonymkode: 7c66b...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. mai 2021 #12 Del Skrevet 18. mai 2021 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2021 #13 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg bruker fuktighetsgivende toner. Akkurat nå bruker jeg Medik8 Daily Refresh Balancing Toner, og er så fornøyd at jeg skal kjøpe ny når denne er tom. Gir masse fukt uten å føles klissete eller ''tung''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #14 Del Skrevet 26. mai 2021 Bruker Your Good Skin sin Pore Minimizer etter renseskum eller rensegel. Liker følelsen av at den trekker huden litt sammen Anonymkode: d9a1a...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 26. mai 2021 #15 Del Skrevet 26. mai 2021 Forresten, de gangene jeg ikke bruker The Ordinary 7% Glycolic Acid, bruker jeg Garnier Micellar Water. Det går sikkert ikke som toner, men den føles litt sånn, og så fungerer den på en måte som et steg nummer to av rensing av huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå