AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Jeg er en mann i slutten av 20-årene. Jeg har aldri brukt Tinder, før jeg ga det en fair sjanse forleden. Jeg var ikke særlig populær på Tinder. Det endret seg derimot, når jeg satt inn jobbtittel, og hvor jeg jobbet. Det endte med at jeg fikk flere veldig mange jenter som var tilsynelatende veldig interesserte i meg. Jeg ble rett og slett så populær at jeg nesten måtte ha hatt en sekretær til å besvare alle forespørslene. Jeg føler altså at jeg ikke når frem til de jeg vil ha en date med, på et "personligplan". Damene er så opptatte av jobben min, og alt det innebærer. Jeg er ikke på Tinder for å snakke om jobben min, jeg er der for å finne meg ei jeg trives med. Jeg har funnet ut at den beste løsning er å ikke si noe om hvor jeg jobber, før det har gått en stund. Jeg vil at damene skal ta meg for den jeg er, ikke fordi jeg er en lege. Er det dermed slik at jeg må skjule mitt yrke til jeg har blitt kjent med ei jeg synes er attraktiv? Har noen på kvinneguiden noen konkrete tips på hvilken fremgangsmåte jeg skal ha ovenfor damer? Anonymkode: 08234...0c9
Zooey Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Synes egentlig ikke det er relevant å ha på profilen sin. Det er mer naturlig å nevne når temaet kommer opp i samtale. Være litt mer bevisst på hva slags type kvinne du vil møte. Hvilke av dine interesser/kvaliteter tror du vil tiltrekke den "riktige" type kvinne? Skriv litt om de tingene i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Takk for tips! Jeg skal prøve det fremover 😃 Anonymkode: 08234...0c9
Gjest TheCatLady Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Når du ser en negativ utvikling etter at du satte inn jobbtittel så er det vel bare å fjerne den? Da får du kanskje færre "interesserte", men til gjengjeld er sjansen da større for at hun er interessert i deg og ikke jobben og pengene. Hvis man ikke ønsker fokus på materialisme så fokuserer man ikke på det i profilen, men heller andre ting. Jobb og slike ting kommer man inn på før eller siden uansett, så jeg synes heller ikke at det er nødvendig å ha det på profilen.
mordi Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er en mann i slutten av 20-årene. Jeg har aldri brukt Tinder, før jeg ga det en fair sjanse forleden. Jeg var ikke særlig populær på Tinder. Det endret seg derimot, når jeg satt inn jobbtittel, og hvor jeg jobbet. Det endte med at jeg fikk flere veldig mange jenter som var tilsynelatende veldig interesserte i meg. Jeg ble rett og slett så populær at jeg nesten måtte ha hatt en sekretær til å besvare alle forespørslene. Jeg føler altså at jeg ikke når frem til de jeg vil ha en date med, på et "personligplan". Damene er så opptatte av jobben min, og alt det innebærer. Jeg er ikke på Tinder for å snakke om jobben min, jeg er der for å finne meg ei jeg trives med. Jeg har funnet ut at den beste løsning er å ikke si noe om hvor jeg jobber, før det har gått en stund. Jeg vil at damene skal ta meg for den jeg er, ikke fordi jeg er en lege. Er det dermed slik at jeg må skjule mitt yrke til jeg har blitt kjent med ei jeg synes er attraktiv? Har noen på kvinneguiden noen konkrete tips på hvilken fremgangsmåte jeg skal ha ovenfor damer? Anonymkode: 08234...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå