AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Når det kommer til å si fine ting først, gi en spontan klem, holde rundt og lignende. Han er best på å ta kontakt først. Vi bir enda ikke sammen. Han viser at han bryr seg mye men kunne ønsket han ble flinkere å si at han er glad i meg først, holde rundt meg offentlig, ta meg i handa og lignende. Vi er ganske ferske. Vil det kunne bli bedre? Anonymkode: ac290...c80
starken Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Ja, det kan bli bedre, men da må du uttrykke dine ønsker og fortelle hva du føler. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): kunne ønsket han ble flinkere å si at han er glad i meg først, holde rundt meg offentlig, ta meg i handa og lignende. "Elsklingen min, jeg synes det er så koselig når du holder rundt meg, det må vi gjøre oftere." "Jeg blir så glad når du gir meg en god klem på en helt vanlig tirsdag." Du må si til ham hva du ønsker deg. Og spør gjerne hva han ønsker fra deg. Anonymkode: 7d877...704 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Forstår jeg det slik at dere er "flink" til forskjellige ting? Uansett så kan du jo ikke bestemme hva han skal være "flink" til. Men selvsagt lurt å snakke om det, så kan dere BEGGE jobbe med det dere kan få til og ønsker. Anonymkode: a1752...83a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Hvis dere er i startfasen så tviler jeg sterkt på at det blir bedre. Det bruker jo å være sånn at man holder hender og er uadskillelige i begynnelsen. Når han ikke gidder dette i begynnelsen engang så tror jeg ikke han kommer til å plutselig digge det senere. Enten er han ikke typen til å holde hender og overøse deg med kjærlighet, eller så er han "not that into you". Sorry. Hvis dette er ting som er veldig viktig for deg så ville jeg gjort det slutt. Anonymkode: d0635...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå