AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Da er jeg endelig blitt 40! Har så lyst til å finne meg en mann og få barn. Alle rundt meg har vært så negative til at jeg skal få mann og barn de siste 10 årene fordi de mener jeg er for gammel, og nå som jeg er 40 ser jeg hvor ung jeg egentlig jeg har vært de siste 10 årene. Hva er galt med folk? Få meg til å føle meg så gammel og stygg når jeg ikke var det? Nå ser jeg hvor bra jeg er. Hvor attraktiv jeg er. Drømmer om å møte noen... En fin mann som jeg passer sammen med. Anonymkode: 75c6f...236 8
mordi Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Det kan være at ingen vil ha deg. De du sa nei til da du var i 20/30 års alderen har nå funnet seg noen andre, eller funnet ut at singlelivet er OK. 11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Det går bra, heia heia 🥰♥️ Love is all around Anonymkode: a010e...541 18
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 mordi skrev (35 minutter siden): Det kan være at ingen vil ha deg. De du sa nei til da du var i 20/30 års alderen har nå funnet seg noen andre, eller funnet ut at singlelivet er OK. Ingen som har vist interesse, så jeg har ikke hatt noen å si nei til i 20 og 30-årene. Anonymkode: 75c6f...236 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det går bra, heia heia 🥰♥️ Love is all around Anonymkode: a010e...541 Håper det... Anonymkode: 75c6f...236
mordi Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen som har vist interesse, så jeg har ikke hatt noen å si nei til i 20 og 30-årene. Anonymkode: 75c6f...236 Ok. Det finnes dessverre en del på din alder som lurer på hvor alle de "gode" mennene ble av. Fasiten står i innleget mitt over. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 Du får satse på at du finner en som fyller kravspesifikasjonen før du kommer i overgangsalderen da. Tick tock. Anonymkode: 59e59...b92 1
Den Sagnomsuste Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 mordi skrev (49 minutter siden): Det kan være at ingen vil ha deg. De du sa nei til da du var i 20/30 års alderen har nå funnet seg noen andre, eller funnet ut at singlelivet er OK. Det var en stygg ting å si synes jeg! Selvsagt kan ts finne seg noen Man må bare godta at partneren har levd et liv fra før. Dvs at man må godta at man kanskje blir noens stemor. 16
mordi Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Den Sagnsomsuste skrev (7 minutter siden): Det var en stygg ting å si synes jeg! Selvsagt kan ts finne seg noen Man må bare godta at partneren har levd et liv fra før. Dvs at man må godta at man kanskje blir noens stemor. Dette er sannheten mange tilfeller. Det finnes dessverre en del på TS sin alder som lurer på hvor alle de "gode" mennene ble av. Fasiten står i innlegget mitt over.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #10 Skrevet 14. mai 2021 mordi skrev (27 minutter siden): Ok. Det finnes dessverre en del på din alder som lurer på hvor alle de "gode" mennene ble av. Fasiten står i innleget mitt over. Ja, at ingen vil ha meg... Kanskje du har rett. Er jo aldri noen som har vist interesse... Anonymkode: 75c6f...236
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #11 Skrevet 14. mai 2021 mordi skrev (4 minutter siden): Dette er sannheten mange tilfeller. Det finnes dessverre en del på TS sin alder som lurer på hvor alle de "gode" mennene ble av. Fasiten står i innlegget mitt over. Det stemmer nok. Er mange som sier jeg er stygg. Er mange som har sagt til meg i 20 og 30-årene at jeg er stygg. De som har sagt dette er jevnaldrende og familie og slekt. Anonymkode: 75c6f...236
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #12 Skrevet 14. mai 2021 mordi skrev (13 minutter siden): Dette er sannheten mange tilfeller. Det finnes dessverre en del på TS sin alder som lurer på hvor alle de "gode" mennene ble av. Fasiten står i innlegget mitt over. Jeg føler ikke at jeg er så ille. Føler jeg er gjennomsnittlig. Jeg har dessverre dårlig selvtillit og føler meg stygg. Anonymkode: 75c6f...236
Den Sagnomsuste Skrevet 14. mai 2021 #13 Skrevet 14. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det stemmer nok. Er mange som sier jeg er stygg. Er mange som har sagt til meg i 20 og 30-årene at jeg er stygg. De som har sagt dette er jevnaldrende og familie og slekt. Anonymkode: 75c6f...236 Ikke hør på sånn dritt! Dere jenter kan være så stygge mot hverandre 😠 Ha troen på deg selv! Smink deg opp og sjekk opp noen da vel? Gutta ringer ikke på døra di Du må kvinne deg opp å gå litt på jakt! Jeg elsker å bli sjekket opp av kvinner og jeg nekter å tro at jeg er den eneste 😘 Endret 14. mai 2021 av Den Sagnsomsuste 4
mordi Skrevet 14. mai 2021 #14 Skrevet 14. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg føler ikke at jeg er så ille. Føler jeg er gjennomsnittlig. Jeg har dessverre dårlig selvtillit og føler meg stygg. Anonymkode: 75c6f...236 Ser at jeg har vært litt forutinntatt. Jeg tenkte ikke at du var stygg, men at du hadde vært avvisende i 20/30 års alderen og var en disse damene som lurer på hvor alle de "gode" mennene ble av. Endret 14. mai 2021 av mordi
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #15 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er jeg endelig blitt 40! Har så lyst til å finne meg en mann og få barn. Alle rundt meg har vært så negative til at jeg skal få mann og barn de siste 10 årene fordi de mener jeg er for gammel, og nå som jeg er 40 ser jeg hvor ung jeg egentlig jeg har vært de siste 10 årene. Hva er galt med folk? Få meg til å føle meg så gammel og stygg når jeg ikke var det? Nå ser jeg hvor bra jeg er. Hvor attraktiv jeg er. Drømmer om å møte noen... En fin mann som jeg passer sammen med. Anonymkode: 75c6f...236 Klart du kan! Jeg hadde selv gitt opp da jeg var 38 år. Ikke at jeg hadde lett så mye heller da. Hadde egentlig forsonet meg med å være evig single og barnløs. Og så dukket han plutselig opp av det blå likevel. Flotteste mannen. Dumme meg måtte jo selvfølgelig spille litt kostbar også😆 Men heldigvis ga han ikke opp og nå er jeg 42 år og andre barnet på vei☺️ Høres ut som du har troen innerst inne i hjertet og selvtilliten på rett sted. Da har du et godt utgangspunkt. Datingsider er også mer sosialt akseptert enn noen gang i dag. En ærlig profil her om hva du er ute etter vil garantert gi respons. Lykke til❤️ Anonymkode: 0dd9c...81d 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #16 Skrevet 15. mai 2021 Litt risikabelt å få barn nå, men kan jo absolutt være verdt et forsøk. Anonymkode: 27c40...ca8 1
Gjest Alltidglad Skrevet 15. mai 2021 #17 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er jeg endelig blitt 40! Har så lyst til å finne meg en mann og få barn. Alle rundt meg har vært så negative til at jeg skal få mann og barn de siste 10 årene fordi de mener jeg er for gammel, og nå som jeg er 40 ser jeg hvor ung jeg egentlig jeg har vært de siste 10 årene. Hva er galt med folk? Få meg til å føle meg så gammel og stygg når jeg ikke var det? Nå ser jeg hvor bra jeg er. Hvor attraktiv jeg er. Drømmer om å møte noen... En fin mann som jeg passer sammen med. Anonymkode: 75c6f...236 Så synd at du skulle bli 40 år før du oppdaget hvor attraktiv du er. Stå på. Håper du finner noen å dele livet og få barn med snart☺️ Stor klem
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #18 Skrevet 15. mai 2021 + får du ikke barn så er det likevel fint ikke å bli gammel alene Anonymkode: cdb0d...557
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #20 Skrevet 15. mai 2021 En kvinne på 40 er fortsatt svært, svært ung; det er først når man blir 66 at livet virkelig begynner ... Quote Jeg veit det blir skandale, men jeg sier det like ut Når jeg blir 66 har jeg tenkt å freake ut Med håret som en pønker og lomma full av gryn Er bestefar i rute og så kan gammel'n dra på by'n Folk peker på meg og hvisker: "Hvordan skal dette gå?" Jeg svarer jeg har ikke peiling, jeg begynte nettopp nå Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt Anonymkode: d2034...2cb 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå