Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen ønsker at vi skal kalle vår førstefødte Ørnulf etter hans tippoldefar, men jeg er litt i tvil. Jeg hadde tenkt mer på Caspian eller Lars, men gubben mener Lars er Harry og Caspian for pretensiøst og snobbet. Hva syns dere? 

Anonymkode: bb56c...209

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trollulf er vel bedre? 

Anonymkode: 56116...cd5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trollulf er vel bedre? 

Slutt å vær nesevis! Jeg vil da ikke at kidden skal bli mobbet heller da. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Slutt å vær nesevis! Jeg vil da ikke at kidden skal bli mobbet heller da. 

Ja da hører du på mannen din, og går for Ørnulf. Hvem faen kaller ungen Caspian

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ørnulf er skikkelig kult, da. Det passer veldig godt inn blant de andre trendnavnene nå, som Ragnar, Olav, Alfred osv. Gamle nordiske navn.

Anonymkode: bca2e...496

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en dårlig etterligning av trolletrådene mine. Første bud: lag en fortrolig historie 😊

Anonymkode: c3502...eaa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Caspian.... her-re-gud. Så Casper er ikke godt nok for deg? 

Folk på KG har altså sjuke navneforslag. Jeg håper ikke barna ender opp med halvparten av alle navn som blir foreslått her. På grensen til mishandling. 

Gå heller for Ørnulf, selv om det også var sykt harry. Lars var det som minst var harry her. 

Når man snakker om harry. Hvorfor ikke bare gå for Harry? 

Anonymkode: cdb0d...c23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Folk på KG har altså sjuke navneforslag. Jeg håper ikke barna ender opp med halvparten av alle navn som blir foreslått her. På grensen til mishandling. 

Gå heller for Ørnulf, selv om det også var sykt harry. Lars var det som minst var harry her. 

Dette er en trolletråd, på lik linje med nesten alle tullenavn som foreslås her. Heldigvis får en si...

Anonymkode: c3502...eaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du først skal trolle må du i det minste være litt mer kreativ med hvor du henter inspirasjonen fra. Å velge et navn fra et ferskt innlegg i en fersk tråd i samme underforum blir for lett å gjennomskue. 

Anonymkode: 9d9a3...746

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Lest for mye i bøkene om Narnia sikkert.

Anonymkode: 07e23...7bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er trolling er det ganske dårlig, for jeg synes ørnulf er et kult navn jeg! Synes ikke caspian er for far out heller, men for pysete navn etter min smak.

Anonymkode: f72d6...fb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ørnulf må være noe av det jævligste jeg har hørt her inne på en stund😂

Anonymkode: 798af...8d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 0.02):

Mannen ønsker at vi skal kalle vår førstefødte Ørnulf etter hans tippoldefar, men jeg er litt i tvil. Jeg hadde tenkt mer på Caspian eller Lars, men gubben mener Lars er Harry og Caspian for pretensiøst og snobbet. Hva syns dere? 

Uff. Er jo en karakter i Donald duck som heter det. Hadde aldri døpt barnet mitt Ørnulf.

Anonymkode: 750ec...792

AnonymBruker
Skrevet

Vet om noen som heter Caspian. Men hadde aldri døpt det selv. Drømmen om Narnia filmen er bra, men det må jo være grenser for hva man kan kalle barna sine 😮 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uff. Er jo en karakter i Donald duck som heter det. Hadde aldri døpt barnet mitt Ørnulf.

Hva så? Er en karakter i Donald som heter Klara og, men jenter døpes jo det i hytt og pine likevel. Mange gutter døpes Anton. Så hva er gæli med Ørnulf? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...