AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 I hvilke situasjoner har du fått kjærlighetssorg ? Anonymkode: 93ad4...10b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Hvilke situasjoner...? Øøh...det ligger jo litt i ordet, da. "Kjærlighetssorg" Anonymkode: cf0e2...517 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Når jeg endelig turte å fortelle crushet mitt etter 3 år at jeg likte han og han avviste (han avviste på en veldig, veldig fin måte altså 😅 og vi hadde jo vært venner hele tiden). Etter bruddene med bf nr 1 og 2 selv om begge hadde drevet med ulike former med vold mot/foran meg og de små.. Var vondt likevel. Og.. Vet ikke om det kalles kjærlighetssorg, var jo glad i henne, men mistet min stemor. Det gjør jo fortsatt vondt. Og min "the one that got away", en jeg dater i flere mnd hvor han avviste etter flere mnd fordi jeg visstnok var usikker og sjalu. Noe jeg var. Glemte han aldri, var kjempevondt. Og nå, etter veldig mange år, har han tatt kontakt og vi prøver igjen å se hvor ting bærer denne gangen. Anonymkode: 45647...767
starken Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Min første forelskelse: Var bare sammen i 1-2 måneder, men jeg var betatt. Tenkte på han i flere år. Tenker nå i etterkant at jeg var alt for ung til å begi meg ut på et kjærlighetsforhold, og alt for mentalt ustabil ikke minst. Han jeg mistet jomfrudommen til: Jeg var vel 13 og han 15. Etter en liten stund fylte han 16 og han sa vi ikke kunne treffes mer fordi han ikke fikk lov av moren ettersom han var over - og jeg var under seksuell lavalder. Vi traff hverandre noen ganger i ettertid likevel, til jeg fikk avsmak. Men var sårende i starten. I en av mine mest ustabile perioder traff jeg en skikkelig super kar. Jeg var vel 14/15 og han 17. Vi ble kjærester om våren. Rett etter skoleslutt presterte jeg å tømme medisinskapet og ble innlagt på sykehus. Når jeg var kommet hjem igjen og fortalte han hva som hadde skjedd, så slo han opp med meg. Han skyldte på at han skulle være borte hele sommeren. Følte rett og slett at han kun hadde brukt meg for sex i de månedene. Min nyligste eks: Året jeg fylte 16 møtte jeg han. Han var vel 23. Grøsser av tanken nå i etterkant. Vi var sammen i ca. 2,5 år. Han var utro to ganger, noe som ødela meg. Vi var litt av og på hvor både jeg og han slo opp med hverandre, men begge kom krypende tilbake fordi det var alt for vondt. Meget ustabilt, og fylt opp av kjærlighetssorg. Den dag i dag har jeg avsmak, så det går fint med meg nå. Det var mer som en kjærlighetssorg gjennom hele forholdet, ikke da jeg endelig gjorde det slutt for godt. Min nåværende kjæreste: Vi hadde en krangel for ca. et halvt år siden. Han slo opp med meg. De to første dagene gjorde jeg ikke annet enn å gråte og kaste opp. Spiste nesten ikke på en uke, tror jeg aldri har følt meg så sviktet og vært så lei meg før. En uke senere kom han krypende tilbake. Vi nøstet opp i problemene våre og har det i dag veldig bra sammen❤️ Som dere sikkert skjønner har jeg tatt mange dumme valg i mitt liv og involvert meg i feile personer fra en veldig ung alder. Min kjærlighetssorg er på en måte selvforskyldt, men jeg har blitt veldig påvirket av alt dette og går nå i terapi for å i det hele tatt greie å fungere i det forholdet jeg har nå.
CorvusCorax Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Hvilken situasjoner? Tap av kjærlighet, så klart. Kjærlighetssorg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 I alle situasjoner der jeg har følelser og den andre ikke har det (eller den andre prioriterer feil der jeg mangler mye av det jeg trenger fra forholdet) Anonymkode: 43b71...3d0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #7 Skrevet 16. mai 2021 Da samboeren min var utro over nett. Jeg har enda ikke kommet over det, enda det er typ 4 år siden. Vi er fortsatt sammen. Anonymkode: a1feb...f8c
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mai 2021 #8 Skrevet 16. mai 2021 Den gangen hun hadde truffet en annen som hun heller ville stifte familie med, men jeg hørte på stemmen hennes at hun fremdeles elsket meg når hun ramset opp alle grunnene til at jeg ikke fortjente hennes kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Skrevet 16. mai 2021 Alterego666 skrev (11 minutter siden): Den gangen hun hadde truffet en annen som hun heller ville stifte familie med, men jeg hørte på stemmen hennes at hun fremdeles elsket meg når hun ramset opp alle grunnene til at jeg ikke fortjente hennes kjærlighet. Er så cringe å lese om det du skriver om dette angivelig gode forholdet i tråd etter tråd. Trolling? Anonymkode: a8f9e...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå