Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det engang mulig? Er 7 uker på vei, så ikke noe å slappe av med ennå, men trodde ikke engang det var mulig å bli gravid i min alder.

Anonymkode: 6a5f7...5c0

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med å ha pult!

Det finnes tilfeller der 70 år gamle damer har blitt gravide, så det er ikke noe merkelig å være  gravid i 40-årene

Anonymkode: 29bfc...ea3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

egg+sæd=gravid. Gratulerer.

Anonymkode: 9b737...250

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Flere kvinner som har blitt gravide etter fylte 45 i min familie...

Anonymkode: 17eb8...9b3

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det engang mulig? Er 7 uker på vei, så ikke noe å slappe av med ennå, men trodde ikke engang det var mulig å bli gravid i min alder.

Klart det er mulig, kjenner ei som ble uventet gravid med attpåklatt da hun var 47. 

Anonymkode: ec30a...0a0

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer😊 Men hvorfor trodde du det ikke gikk an? Så lenge du ikke har vært gjennom overgangsalderen så kan du bli gravid, det trodde jeg var allmennkunnskap. Det er lavere sjanse per syklus, men definitivt mulig. 

Anonymkode: 2c886...bc3

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, TS, har hatt fertilitetsproblemer hele 20-og 30-årene. Så selvsagt er jeg sjokka over å bli gravid nå 

• Liker 11
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg, TS, har hatt fertilitetsproblemer hele 20-og 30-årene. Så selvsagt er jeg sjokka over å bli gravid nå 

Bra at du tar med den infoen i første innlegg da, slik at vi har alle forutsetninger for å svare på det som faktisk er "problemstillingen" din. 

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bra at du tar med den infoen i første innlegg da, slik at vi har alle forutsetninger for å svare på det som faktisk er "problemstillingen" din. 

Hva annet skulle jeg ment, liksom? Ikke svar som om graviditet i midteb av 40-åra er dagligdags. Alle vet det ikke er det. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva annet skulle jeg ment, liksom? Ikke svar som om graviditet i midteb av 40-åra er dagligdags. Alle vet det ikke er det. 

Hvorfor skal vi tro du mener noe annet enn det du skriver? 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er du glad Ts?

Anonymkode: 9557f...bde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er du glad Ts?

Njaaaa. Er skeptisk til energi-nivået fremover. Det tar på med barn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi tro du mener noe annet enn det du skriver? 

Hva annet er nærliggende å tro? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Njaaaa. Er skeptisk til energi-nivået fremover. Det tar på med barn

Skjønner ikke helt innlegget ditt. Hva nøyaktig er det du skal ha feedback  på? 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hva annet er nærliggende å tro? 

Du spør om det er mulig å bli gravid som 45-åring. Det er det selvfølgelig. Hva lurer du på??

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer.

Anonymkode: 6faf6...441

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men du spurte om hvordan det var mulig og det virker det som om alle nå er enige om. Hva mer er det du ønsker å få ut av tråden? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du -forståelig nok- ønsker å ventilere litt, til de som skriver så spydig til deg om hva du lurer på.

Skjønner dette er overveldende! Men dette går nok fint! Det å få et barn sent i livet holder deg ung lenger, heter det. Hadde kroppen din faktisk vært for gammel til å få barn hadde du ikke blitt gravid. Dette går fint! Har du barn fra før vil jeg tro at erfaringen gjør det lettere for deg også😊 Masse lykke til, TS! Og gratulerer!❤️

(Og tenk så mye klokere og mer livserfaring du har nå i forhold til i 20-årene!)

Anonymkode: 44240...786

• Liker 15
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du er bare 45, ikke 60... Jeg har nylig blitt 40 og leter etter den rette å få barn med, og jeg stresser ikke. 40-årene er en fin tid om man har alt på plass og livet går som man vil. Nyt det!

I gamle dager ble man gravid opp mot 50 år fordi man hadde mensen og ikke hadde prevensjonsmiddel og man har jo en sexliv så lenge man klarer det og ønsker det. 

Anonymkode: e2de7...b30

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Tja, det var vel ikke store sjansene, men det skjedde. Noen vinner i Lotto også. :)

Anonymkode: fcc2e...d56

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...